به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، نیکی کریمی همزمان با دو فیلم «من همسرش هستم» و «هم بازی» در اکران حاضر است که در اولی به مشکلاتش با همسرش می پردازد اما در فیلم دوم نقش مادر بودنش پررنگ‌تر است.

«سوت پایان» آخرین فیلم اکران شده از این بازیگر است که سال ۸۹ اکران شد، این فیلم را خودش کارگردانی کرده است.

حمید فرخ نژاد هم این روزها «هم بازی» را در حال اکران دارد که با توجه به مضمون کودکانه فیلم در طول کار در کنار نیکی کریمی درگیر مشکلات پسر خردسالش است.

از این بازیگر چندی پیش «روزهای زندگی» و پیش از آن «گشت ارشاد» اکران شد.

محمد رضا گلزار پولسازترین بازیگر سال‌های اخیر هم «تو و من» را در حال اکران دارد که بر خلاف بسیاری ازفیلم های قبلی‌اش توفیق چندانی در گیشه نداشته است.

«در امتداد شهر» آخرین فیلم اکران شده گلزار است.

مصطفی زمانی که پس از مجموعه «یوسف پیامبر» به عنوان یکی از چهره‌های جدید بازیگری معرفی شد و حضور فعالی در سینما طی سال‌های اخیر داشته است در «من همسرش هستم» نقش مردی را بازی می‌کند که دور از چشم همسرش درگیر رابطه جدیدی شده و این مشکلاتی را به همراه دارد.

«قصه پریا» آخرین فیلم اکران شده این بازیگر است.

امین حیایی بازیگر پرکار دو دهه اخیر هم «اختاپوس» را روی پرده دارد، او در این فیلم که فضای فانتزی دارد نقش آقا موشه را بازی می کند.

این بازیگر نوروز امسال «قلاده های طلا» را در حال اکران داشت.

از بازیگران مطرحی دیگری هم که فیلمی در حال اکران دارند، می توان به حمید جبلی و ایرج طهماسب (کلاه قرمزی و بچه ننه)،سعید پورصمیمی، مسعود رایگان، صابر ابر(بوسیدن روی ماه)، میترا حجار و لادن طباطبایی (من همسرش هستم)، باران کوثری و بابک حمیدیان (بغض)، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، امین زندگانی (اختاپوس) و الناز شاکر دوست (تو و من) اشاره کرد.