به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، طلبه زحمتکش در مورد چگونگی گرفتن چفیه از رهبر انقلاب اسلامی می‌گوید: در روز دیدار بسیجیان با آقا در جایگاه ویژه بودیم کنار چند تن از دوستان نشسته بودم که در پایان مراسم می‌خواستم به طرف آقا برای گرفتن چفیه بروم که موفق نشدم.

وی می‌افزاید: یکی از دوستان از من خواست تا با اشاره چفیه را از آقا بخواهم که خدا را شکر این لطف آقا شامل حالم شد و با وجود آنکه عده زیادی طالب این آن بودند، آقا پس از درآوردن چفیه با اشاره به محافظان فرمودند که چفیه به من داده شود.

وی با بیان اینکه از این عنایت رهبر انقلاب بسیار خوشحال و در پوست خود نمی‌گنجیدم می‌گوید: چفیه را گرفته و در داخل قبا گذاشته و آن را بیرون از مصلی آوردم و خودم را تبرک به عطر و بوی چفیه کردم و شنیده بودیم روزهای قبل خیلی‌ها برای تصاحب چفیه آقا دست و پا می‌شکنند و از اینکه از نائب امام زمان(عج) رهبر انقلاب این هدیه ارزشمند را دریافت کرده‌ام، سجده شکر به جای آوردم.

این طلبه بسیجی ادامه می‌دهد: وقتی که بیرون آمدم خیلی‌ها دیدند چفیه آقا دست من است، به انحای مختلف می‌خواستند تا چفیه را به آنان بدهم ولی چون می‌دانستم این چه هدیه گرانبهایی است و با چه زحمتی بدست آوردم، آن را مثل طوطیای چشمم حفظ می‌کنم و خواهم کرد.

وی اظهار می‌دارد: بعد از آن که به منزل رفتم وقتی آن خبر به گوش پدر و مادر و خواهران و خانواده همسرم رساندم آنان همه اشک شوق ریختند و این هدیه رهبری را زیارت و خود را متبرک به آن کردند.

طلبه زحمتکش اضافه می‌کند: با خود عهد بستم که هدیه آقا را سجاده نمازهای شب خود را قرار داده و از آن به بهترین شکل مراقبت کنم.

وی همچنین به خاطرات خود در روز دیدار بسیجیان با رهبر انقلاب نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: در آن روز به خاطر ازدحام جمعیت زیر دست و پا افتادم ولی به خاطر عشق به رهبری هیچ احساس نکردم.

به گزارش فارس رهبر معظم انقلاب اسلامی که از چهارشنبه هفته گذشته سفر هشت روزه‌ای را به خراسان شمالی آغاز کرده است، طی مدت حضور در استان، ۶ نشست را با اقشار مختلف مردم داشته است.

علما، روحانیون و طلاب، اساتید و فرهنگیان، جامعه ایثارگران، جوانان و دانشجویان خراسان شمالی، بسیجیان، مدیران و برگزیدگان از اقشار مختلف خراسان شمالی بوده که با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضور در گلزار شهدای اسفراین و شیروان و همچنین دیدار با چهار خانواده شهید از برنامههای حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون در خراسان شمالی بوده است.