به گزارش افکار، در روز پنج شنبه ۲۷/۷/۹۱ در پي هماهنگي هاي بعمل آمده از سوي روابط عمومي با سازمان انتقال خون، کارکنان سازمان يادشده در ساختمان مرکزي بانک پارسيان حاضر و با استقبال خوب مديران و کارکنان، براي اهدا خون روبرو شدند.

کارکنان بانک پارسیان، در کنار ارایه انواع خدمات بانکی به هم میهنان گرامی و مشتریان گرانقدر، با اهدای خون خود به آنان از هیچ کوششی برای سلامتی و شادی هموطنان و مشتریان فروگذار نبوده و در حد توان خود در این راه قدم بر داشتند و با این اقدام صمیمیت خود را یک بار دیگر به اثبات رساندند.

خون به عنوان یکی از نعمت های بزرگ الهی و مایه زندگانی در بدن انسان، طلای سرخ نام گرفته و اهدای آن به بیماران نیازمند، زمینه حیات سبز را رقم می زند.

اهدای خون به عنوان بالاترین نیکی‌هاست و فرهنگ اهدای خون در جامعه به عنوان حرکتی انسان دوستانه و هم نوع خواهی باید گسترش یابد. فرهنگ اهدای خون یکی از جلوه های بزرگ اخلاق انسانی است که با دین مبین اسلام و هویت ایرانی گره خورده و در سایه این بخشش، خیر کثیر معنوی و برکات متعددی برای جامعه حاصل می شود.

اهداي خون شکرانه اي براي سلامتي و تندرستي و سپاسگزاري از نعمات خداوندي است که هيچ کلام و زباني ياراي توصيف اين عمل خدا پسندانه را ندارد.