به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون در محور ریگان ایرانشهر هفت سرنشین خودروی پژو کشته و راننده کامیون مجروح شد.

مصطفی زینت‌بخش بخشدار گنبکی ریگان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: این حادثه شب گذشته در محور ریگان ایرانشهر در سه‌راهی میرآباد امام‌قلی رخ داد که علت تصادف بی‌توجهی راننده پژو اعلام شده است.

وی با بیان اینکه به علت نبود پاسگاه پلیس راه در این محور خطرناک آمار تصادفات در این شهرستان افزایش یافته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پاسگاه پلیس راهی در چند کیلومتری این شهرستان در شهرستان همجوار راه‌اندازی شده این محور را نمی‌تواند، پوشش دهد و در تصادف شب گذشته بعد از ۴۵ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

بخشدار گنبکی ریگان با اشاره به تصویب تعدادی کد برای راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در محور ریگان ایرانشهر خواستار راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این اورژانس‌ها در این محور شد.

زینت‌بخش با اشاره به تکرار چنین حوادثمرگبار و تلخی در این شهرستان خواستار پیگیری و نظریه کارشناسی در زمینه کاهش تصادفات در این محور اصلی و محورهای روستایی شهرستان شد.

به گزارش فارس، شهرستان ریگان با توجه به اینکه در محور ترانزیت ریگان چابهار قرار دارد با ۷۵ کیلومتر راه اصلی و ۱۶۰ کیلومتر راه فرعی فاقد پاسگاه پلیس راه و آمار تصادفات آن در استان کرمان بالا است.