به گزارش افکارنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران، یک زن ایرانی ۳۶ساله در حالی که دستان و پاهایش بسته شده و آثار ضربات متعدد و عمیق چاقو بر تمام بدنش مشاهده می‌شد، از سوی پلیس آلمان در آپارتمانش در شهر برلین پیدا شد. وبسایت " ولت آنلاین " به نقل از پلیس گزارش داده است که دست و پای دختر ۱۰ساله این زن نیز در اتاق بغلی بسته شده و گمان می‌رود که در تمام مدت شکنجه مادرش، در اتاق محبوس بوده و فریاد‌های وی را شنیده است.

این دختربچه هم اکنون تحت نظر روانپزشکان قرار دارد. گزارش پلیس حاکی از آن است که فرد مهاجم نه تنها با چاقو صورت این زن را زخمی کرده بلکه ضربات متعددی نیز بر بالاتنه و زیر شکم وی وارد آورده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

به نوشته این وبسایت هر چند پلیس تا کنون به طور دقیق جراحات وارده بر این زن را فاش نساخته اما شماری از رسانه‌ها از جمله وبسایت " برلینر کوریر " گزارش داده‌اند وی به‌ شدت مجروح کرده است.

به گزارش رادیو آلمان، پلیس برلین در گزارش رسمی خود اعلام کرده است که این زن برای درمان به بیمارستان منتقل شده و به نظر می‌رسد خطر مرگ وی را تهدید نمی‌کند. با این همه به دلیل جراحات جدی وارده احتمال داده می‌شود که قربانی برای بقیه عمر خود متحمل صدمات شدیدی شود. اتاق این زن در بیمارستان هم اینک به طور کامل تحت کنترل پلیس قرار گرفته است.

بر اساس گزارش " ولت آنلاین " یک عابر پیاده عصر روز سه‌شنبه(۳۰اکتبر) از طریق پنجره خانه این زن که در طبقه همکف ساختمان قرار داشته‌، متوجه پیکر خونین وی می‌شود و به سرعت پلیس را در جریان قرار می‌دهد.

ساکنان محل گفته‌اند که این زن به همراه شریک زندگی ‌و دختر ۱۰ساله‌اش به تازگی به این خانه نقل مکان کرده بودند و از آنجایی که دو فرد بزرگسال به خوبی قادر به تکلم به زبان آلمانی نبوده‌اند، این دختربچه سخنان آن را ترجمه می‌کرده است.

در همین حال وبسایت " برلینر کوریر " گزارش داده است حوالی ساعت شش بعد از ظهر روز سه‌شنبه ساکنان محل در پی شنیدن صدای فریاد و جیغ از داخل آپارتمان همکف این زن، با پلیس تماس گرفته‌اند و مأموران پلیس پس از حضور در صحنه جنایت ناگزیر به داخل آپارتمان هجوم برده‌اند و این زن ۳۶ساله ایرانی را خونین بر روی زمین اتاق نشمین پیدا کرده‌‌اند.

از زمان کشف این جنایت از محل سکونت شریک زندگی این زن اطلاعی در دست نیست. هنوز انگیزه فرد مهاجم روشن نشده وکمیسیون جنایی ویژه پلیس شهر برلین سرگرم انجام تحقیقات در این زمینه است.