تلاش دردناک زنی برای افزایش قد + عکس
افکارنیوز

: این زن ۳۲ ساله که با نوعی بیماری خاص به دنیا آمده است که سبب شد او دست و پای کوتاهی داشته باشد حتی قادر نبود کوچکترین امور منزلش را هم انجام دهد.

به گزارش دیلی میل، او اخیرا کتابی نوشته و در مورد تجارب زندگی اش به عنوان یک کوتوله و تلاش برای رسیدن به یک زندگی نرمال در آن صحبت کرده است. او یک عمل دردناک و پر هزینه را دوبار تجربه کرد تا تنها ۱۴ اینچ افزایش قد داشته باشد و تا اندازه ای طبیعی تر به نظر برسد.

در این بیماری بدن فرد مبتلا اندازه های طبیعی دارد اما دست و پای آنها کوتاه باقی میماند و همین عدم تعادل باعثمیشود فرد مبتلا نتواند امور معمولی را به راحتی انجام دهد.
این زن که تیفانی نام دارد یک بار در سن ۸ سالگی مورد عمل جراحی قرار گرفت. در این عمل پزشکان استخوانهای درشت نی ساق پا و ران را شکسته و آنها را مجبور به رشد دوباره میکنند. به این طریق آن زمان حدود ۴ اینچ به قد وی اضافه شد.
او میگوید همه این دردها را متحمل شدم تا یک آدم معمولی باشم. اما این مسئله بسیار دردناک بوده است چرا که اکنون کوچکترین ضربه و یا سرمایی مرا در حد مرگ می آزارد. برای من قد بلندتر همراه با خوشبختی بیشتر خواهد بود.
او در سن ۱۵ سالگي تصميم گرفت دوباره عمل جراحي افزايش قد را تجربه کند. در عمل دوم او با تحريک بيشتر استخوانها موفق شد آنها را تا ۱۰ اينچ ديگر رشد دهد و همين مسئله باعث شد او به قدي نرمال برسد و حالا او تمام تجربياتش در اين زمينه را به صورت کتابي منتشر کرده است تا کساني که به بيماري وي مبتلا هستند بتوانند از تجربيات وي براي رسيدن به يک زندگي بهتر استفاده کنند.