به گزارش افکارنیوزبه نقل از شرق، زن جوانی اوایل سال‌جاری به ماموران پلیس پاکدشت مراجعه کرد و گفت توسط دو مرد مورد آزار جنسی قرار گرفته است. پرونده برای بررسی ادعای این زن که لاله نام ‌دارد نزد بازپرس فرستاده و زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد. متخصصان این سازمان تایید کردند لاله مورد تجاوز قرار گرفته است.

شاکی در مورد جزییات حادثه گفت: من به همراه پسر مورد علاقه‌ام بیرون رفته بودم که دو مرد من را ربودند و مورد آزار جنسی قرار دادند. آنها را می‌شناسم و می‌دانم همان حوالی کار می‌کنند و فکر می‌کنم اگر ماموران به محل بروند می‌توانند آنها را بازداشت کنند.

ساعاتی بعد ماموران به محل حادثه رفتند و متوجه شدند مردان متجاوز دو چوپان هستند که همان حوالی گوسفند‌چرانی می‌کنند. با شناسایی دو جوان آنها بازداشت و به دادسرا منتقل شدند. سپس از آنجایی که تحقیقات با توجه به نوع جرم باید در دادگاه کیفری انجام می‌گرفت پرونده به شعبه ۷۸ دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده شد. دو چوپان در بازجویی‌ها به تجاوز به زن جوان اعتراف کردند و گفتند: ما او را می‌شناختیم. مدت‌ها بود که در پاکدشت زندگی می‌کرد و
می‌دانستیم با مردی رابطه دارد. او شهرت خوبی در منطقه نداشت.

آنها در مورد روز حادثه گفتند: روز حادثه سر کارمان بودیم و داشتیم گوسفندها را برای چرا می‌بردیم که لاله را همراه مردی دیدیم. او را از دست مرد جوان بیرون آوردیم و به بیابانی همان اطراف بردیم و در آنجا هر دو وی را مورد آزار قرار دادیم. لاله سعی داشت مقاومت کند اما نتوانست و تسلیم ما شد. بعد هم او را رها کردیم که برود. با تکمیل تحقیقات هیات قضات شعبه ۷۸ برای برگزاری جلسه دادگاه وقت رسیدگی تعیین کردند. در ابتدای محاکمه لاله در جایگاه حاضر شد و شکایت خود را مطرح کرد. او گفت: روز حادثه من برای اجاره خانه بیرون رفته بودم. پسری که دوستش داشتم همراه من بود و با هم در ماشین او نشسته بودیم که دو مرد چوپان آمدند. آنها با چوب به ما حمله کردند. زورشان زیاد بود و نمی‌توانستیم در برابرشان مقاومت کنیم. پسری که همراه من بود خیلی سعی کرد مقابله کند اما نتوانست. یکی از چوپانان دستان او را گرفت و دیگری هم من را کشان‌کشان با خودش برد. آنها با چوب پسر جوان را کتک زدند و به گوشه‌ای انداختند. دو مرد چوپان به من گفتند چرا با آن جوان بودی باید با ما هم باشی. هرچه گفتم من می‌خواهم با او ازدواج کنم رهایم کنید و بگذارید بروم توجهی نکردند. حرف‌های رکیکی می‌زدند و می‌گفتند تو در محله بدنام هستی و حق نداری مثل یک زن معمولی حرف بزنی و باید به خواسته ما تن بدهی. در نهایت دو چوپان من را در بیابان‌های اطراف پاکدشت مورد آزار قرار دادند و بعد رهایم کردند. لاله در مورد اینکه چرا دو چوپان ادعا می‌کنند او زن خوش‌نامی نیست، گفت: من از شوهر اولم به دلیل اختلافاتی که داشتم جدا شدم. به من به چشم یک زن مطلقه نگاه می‌کردند و به همین دلیل هم هرچه دوست داشتند در موردم می‌گفتند در حالی‌که گفته‌های آنها درست نبود.

سپس دو متهم در جایگاه حاضر شدند. آنها اتهام‌شان را رد کردند و گفتند هرچه در مرحله بازجویی‌ها گفته بودند دروغ است. آنها ادعا کردند شاکی با رضایت خودش با آنها ارتباط برقرار کرد.
بنا بر اين گزارش بعد از پايان دفاعيات دو مرد چوپان و وكلاي آنها هيات قضات شعبه ۷۸ وارد شور شدند و با توجه به اعترافات متهمان در مراحل مختلف رسيدگي، آنها را به اتهام تجاوز به عنف و آدمربايي مجرم شناختند و آنها هر كدام به يكبار اعدام و حبس محكوم كردند.