جزییات تازه از تصادف خودرو معلمان لردگان

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا: فرمانده پلیس راه کشور با تشریح جزئیات تصادف مینی‌بوس حامل معلمان در محور بروجن – لردگان گفت: در این حادثه ۲۵ تن مجروح و ۲ تن کشته شدند.

سرهنگ محمدرضا مهماندار افزود: در ساعت ۶:۴۵ صبح سه‌شنبه در محور بروجن – لردگان حدفاصل گردنه گردبیشه در کیلومتر ۶۵، دو دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه کامیون بنز تانکر با هم برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مینی‌بوس‌ها از بروجن به لردگان در حال حرکت بوده و سرویس معلمان شهرکرد به لردگان بودند افزود: در مسیر مخالف کامیون بنز تانکر به دلیل تجاوز به چپ با این مینی‌بوس‌ها برخورد کرد که در پی این حادثه ۲۷ تن مجروح و به بیمارستان بروجن منتقل شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمارها ۲ تن از مجروحان این حادثه شامل راننده یکی از مینی‌بوس‌ها به همراه یک معلم زن تاکنون فوت کرده، شش تن به دلیل شکستگی بستری شدند و مابقی جراحت سطحی برداشته‌اند.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز با تایید حادثه تصادف سرویس معلمان در جاده لردگان گفت: در این حادثه تا کنون یک راننده و ۲ معلم کشته شدند.

وی افزود: سرویس معلمان زن در حال عزیمت به مدرسه بود که در جاده لردگان دچار سانحه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تسلیت درگذشت این معلمان تصریح کرد: سرویس تصادف کرده مربوط به آموزش و پرورش نیست، بلکه معلمان به صورت توافقی اقدام به تامین سرویس ایاب و ذهاب شخصی برای خود کرده‌ بودند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری: حال پنج تن از مجروحان حادثه وخیم است
سرهنگ محمدرضا رمضانی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز درباره تصادف مینی‌بوس‌های معلمان در لردگان گفت: حال پنج تن از مجروحان حادثه وخیم است.

وی افزود: صبح امروز دو مینی‌بوس از سرویس معلمان مدارس که از شهرکرد به بروجن در حرکت بودند، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که این حادثه در ۴۷ کیلومتری بروجن نزدیک روستای دوراهان رخ داد. به گفته رمضانی حال پنج تن از مجروحان حادثه وخیم اعلام شده است.

کرمی، فرماندار شهرستان بروجن نیز در این باره گفت: پس از اطلاع از حادثه بلافاصله تیم‌های امدادی در محل حادثه حضور یافتند و سایر معلمان مجروح شده در حال درمان هستند.

وی علت حادثه را انحراف به چپ کامیون عنوان کرد و گفت: راننده کامیون تانکر نیز در اثر حادثه مجروح شد.

امیر معتمدی دهکردی، مسوول روابط عمومی اورژانس چهار محال و بختیاری نیز در خصوص این حادثه گفت: در پی دریافت گزارش این حادثه، بلافاصله ۸ آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات تکنیسین‌های اورژانس به اتمام نرسیده است، گفت: با توجه به نوع حادثه و تعداد مجروحان، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل اعزام شد که تمامی مصدومان به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان بروجن منتقل شده‌اند.

حسین درخشان، مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، نیز از اعزام چهار تیم عملیاتی برای انجام عملیات رهاسازی حادثه دیدگان برخورد دو مینی‌بوس با کامیون تانکر خبر داد.

وی افزود: با توجه به نوع حادثه ۱۴ امدادگر در قالب چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلالاحمر با بیان اینکه با توجه به نوع حادثه شش تن از این مصدومان به بیمارستان منتقل شدند گفت: امدادگران برای ایمنسازی محل حادثه همچنان در سر صحنه حضور دارند.