به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، عبدالحسین بسطامی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران یکی از پاسگاههای شهرستان صبح امروز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تانکر نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این راستا راننده خودرو را دستگیر کردند، که بنا به اظهار راننده، سوخت از یکی از استان های مرکزی کشور به مقصد شهرستان جاسک بارگیری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: سوخت های مکشوفه به همراه خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان انتقال و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۴۵۰۰ لیتر قاچاق سوخت قاچاق در میناب

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میناب از کشف ۴۵۰۰لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان خبر داد.

هادی دیده ور سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان در تشریح خبر فوق اظهار داشت: اکیپ گشت تلفیقی پاسکاه بندزرک ویگان امداد شهرستان میناب روز گذشته در قالب دو اکیپ حین گشت زنی در نقاط آلوده و جرم خیز در حاشیه روستای کمبیل به یک دستگاه خودرو نیسان حامل سوخت قاچاق برخورد و خودرو را متوقف و در بازرسی از آن دو هزار و ۵۰۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران یگان تکاوری ثامن الحجج مستقر در سه راهی گوربند شهرستان میناب نیز طی عملیاتی دیگر حین گشت زنی در یکی از محورهای خاکی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان حامل سوخت قاچاق برخورد و و پس از تعقیب و گریز طولانی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۲هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و یکی از عوامل قاچاق سوخت را دستگیر کردند.

این مسوول انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: دراین رابطه سوختهای مکشوفه به همراه خودروهای توقیفی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان انتقال و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

کشف ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف ۱۳ دستگاه خودرو حامل قاچاق در شهرستان خبر داد.

عبدالحسین بسطامی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان روز گذشته حین گشت زنی در روستاهای اطراف شهرستان به تعدادی وانت حامل سوخت قاچاق برخورد و دستور توقف دادند، که رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند.

وی افزود: مأموران پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی ۱۳ دستگاه خودرو متوقف و در بازرسی از آْنها ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرهنگ بسطامی خاطرنشان کرد: سوخت های مکشوفه به همراه خودروها به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان انتقال و تلاش مأموران جهت شناسایی و دستگیری رانندگان ادامه دارد.

شناسایی و دستگری عاملان سرقت اینترنتی در شهرستان قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و دستگیری دو نفر سارقان اینترنتی در شهرستان خبر داد.

محمد بوستانی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب وی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و با انجام تحقیقات فنی و بکارگیری شیوه های پلیسی فردی را که اقدام به خرید اینترنتی از یک فروشگاه در قشم نموده بود شناسایی و متهم را به همراه یکی از همدستان خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قشم خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهمان مقادیری اموال خریداری شده از فضای مجازی مانند گوشی تلفن همراه، پنج دستگاه کیس رایانه و شماره تلفن محرمانه مخصوص خرید اینترنتی کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی شهرستان یادآور شد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی بعمل آمده به جرم ارتکابی خود از دو سال قبل اعتراف کردند که با قرار وثیقه روانه زندان شدند.