به گزارش افکارنیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عباس نژاد سرکلانتر پنجم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز از دستگیری رضا. پ معروف به " رضا خرطوم " شرور و اراذل و اوباش سطح دو منطقه جنوب غرب پایتخت که با تخریب اموال خصوصی، عربده کشی مستانه باعثاخلال در نظم عمومی منطقه یافت آباد تهران شده بود، طی یک عملیات تعقیب و مراقبت ویژه پلیسی توسط ماموران اطلاعات کلانتری ۱۵۱ یافت آباد دستگیر شد.

سرهنگ علی عباس نژاد در ادامه افزود: ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد پس از بررسی جزییات گزارشان مردمی و شکایت تعدادی از شکات پرونده دریافتند متهم مذکور مدت ۸ ماه قبل نیز از محل سکونت خود نقل مکان نموده و مجددا به پاتوق خود واقع در محله ابراهیم آباد مراجعه کرده است.

وی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده مراتب به مقام قضایی منعکس و پس از صدور دستور بازداشت شمارش معکویس برای دستگییری وی آغاز شد در این رابطه عوامل اطلاعات محلهای پاتوق و تردد وی را تحت نظر قرار داده و سرانجام ساعت ۳بامداد ۲۴ آذرماه رضا خرطوم در پاتوق اصلی اش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه قاطعیت مقام قضایی در برخورد قانونی با متهمان و اقدام اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران تخصصی کلانتری ۱۵۱یافت آباد تهران که به دستگیری و زندانی شدن این شرور سابقه دار و فراری جنوب غرب پایتخت منجر شد.