به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر،سرهنگ علیرضا محرابی از شناسایی یک مرکز تهیه و توزیع فیلم های غیر مجاز و مبتذل در شمال تهران و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: با دریافت گزارش مردمی در خصوص فعالیت شخصی در تهیه و توزیع فیلم های غیر مجاز در سطح گسترده در مناطق شمالی تهران تحقیقات نامحسوس در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات و بررسی های بیشتر مشخص شد شخصی به هویت علی اقدام به تکثیر سی دی کرده و کپی هارا به اقصی نقاط شهر تهران خصوصا پاساژهای محدوده تجریش و میدان قدس و قیطریه و … توزیع می کند.

سرهنگ محرابی افزود: با اطلاعات بدست آمده و صحت گزارش و همچنین هماهنگی و اخذ دستور قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی محل در قیطریه شناسایی و مورد بازرسی گرفت.

وی با اشاره به تعداد زیاد سی دی ها، افزود: سی دی های کش شده آرشیوی و تهیه شده آماده توزیع و دستگاه های مربوط بود که کشف و ضبط شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و در بازجویی های تخصصی به توزیع و فروش این سی دی ها به صورت اینترنتی یا تلفنی اعتراف کرد و به قرار قانونی روانه زندان شد.