به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري فورسا، تهراني ها از ساعات اوليه بامداد شنبه بيست و سوم بهمن ماه بارش برف را تا نزديك ظهر تجربه خواهند كرد كه پس از آن تا بعد از ظهر بارش باران تبديل خواهد شد البته در مناطق شمالي تهران اين بارش همچنان به صورت برف خواهد بود.

تهرانی ها در روز دوشنبه و سه شنبه بیست و چهارم و بیست و پنجم بهمن ماه هوای آفتابی با افزایش دما را تجربه خواهند کرد در روز سه شنبه هوای تهران نیمه ابری و نوسان دمای هوا بیش از ۱۰ و ۳ درجه خواهد بود.

همچنین تهران در روز چهارشنبه و پنجشنبه بیست و هفتم و بیست و هشتم بهمن ماه روند افزایش دمای هوا را خواهد داشت.

براساس این گزارش شهرهای تبریز و اردبیل از مناطق شمال غربی کشور که در روز جمعه بیست و دوم بهمن ماه بارش برف را تجربه کرده اند از فردا تا روز چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه شاهد بارش برف نخواهند بود.

افت سراسری دمای هوا در روز شنبه در کشور به گونه ای است که مردم بندرعباس به طور بی سابقه ای در ساعات پایانی شب بیست و سوم بهمن ماه دمای چهار درجه را تجربه خواهند کرد و در شهرهای رشت و کرمان نیز بارش برف پیش بینی می شود.

در شهر مشهد نیز طی روزهای شنبه و یکشنبه بیست و سوم و بیست چهارم بهمن ماه بارش برف قابل پیش بینی است.

پس از اینکه وزش باد گرم در سواحل خزر بویژه استان های مازندران و گلستان در روز سه شنبه باعثافزایش دما تا مرز ۲۰ درجه سانتیگراد می شود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیست و هفتم و بیست و هشتم بهمن ماه با بارش باران روند افت دما برای شهرهای جنوبی سواحل خزر پیش بینی می شود.

این گزارش خاطرنشان کرد: زنجان با کمینه دمای ۱۵درجه سانتیگراد زیر صفر روز شنبه بیست و سوم بهمن ماه سردترین شهر کشور خواهد بود. /