به گزارش افکانیوز،خیریه مقیتنوشت: " من شما رو نمی شناسم، اما اگه مثل ما فارسی حرف می زنین، پس معنی این غیرتو می فهمین؛ این غیرت داره خشک می شه، شاهرگ این غیرت… کمک کنید نذاریم این اتفاق بیفته… من برای صبرتون یه یا علی می خوام، همین! _ دیالوگ ماندگار از آژانس شیشه‌ای "


این ایام به نام امام حسن علیه السلام است. امام حسن با صفت کریم شناخته می‌شوند. کریم یعنی فردی که بدون ابراز نیاز مردم به آنان کمک و محبت می‌کند. در این گزارش هم مانند دیگر گزارش‌ها به امام مظلوممان توسل می‌کنیم.

پدر شهرستانی این روزها شرمنده زن و فرزندنش است. دختر بچه‌معصومش هر روز بیش از پیش در برابر پدر کم‌بیناتر می‌شود تا اینکه…. باید چشمان دختر معصوم عمل شود وگرنه کاملا نابینا می‌شوند. پدر اما این روزها به هر دری می‌زند تا چشمان معصوم دختر کوچکش را از دست ندهد. حال و روز مادر خانواده دیگر به کنار. ۴ میلیون تومان برای عمل دختر معصوم نیاز است. می‌گویند امام حسن بسیار با کودکان مهربان بوده است. انشالله که در این گزارش شرمنده ایشان نشویم.

ما وسیله‌ایم برای نریختن آبرویی؛

برای دراز نشدن دستی؛

بعد معنوی این کمک‌ها تقدیم می‌شود به مظلوم عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها)

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۱۳۸۲۸۴۴۵۴

شماره حساب: ۰۳۰۹۶۶۹۳۰۹۰۰۷

شماره شبا: IR۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۳۰۹۶۶۹۳۰۹۰۰۷

به نام علی عسگری نزد بانک ملی

*در صورت عبور کمک‌ها از میزان درخواستی، مابقی صرف دیگر گزارش‌ها خواهد شد.

*تاکید می‌شود که " مقیت " نقش واسطه را بازی می‌کند بنابراین اگر خیرین خواهان کمک مستقیم و بدون واسطه به نیازمندان می‌باشند شماره تلفن ثابت خود را در قسمت نظرات قرار داده تا با آن‌ها تماس گرفته شود.
یاعلی