گفتگوی نمایندگان با بهشتی، میردامادی در اوین

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مهدی دواتگری در مورد بازدید روز گذشته تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین گفت: ابتدا نشستی با مسئولان زندان داشتیم و در مورد مسائل و مشکلات زندانیان و همچنین چگونگی برخورد مسئولین زندان با زندانیان صحبت کردیم و بعد از آن اعضاء کمیسیون از بخشهای مختلف زندان ازجمله امکانات رفاهی، بخش قرنطینه، بهداری و بندهای عمومی و امنیتی این زندان بازدید کردند و در حین بازدید پای صحبت زندانیان نشستند و زندانیان بند عمومی مشکلات خود را مطرح کردند.

از دواتگری سوال شد آیا از بندهای امنیتی هم بازدید کردید که پاسخ داد: از بند ۲۰۹ و ۳۵۰ که مربوط به جرائم امنیتی است بازدید کامل و جامعی داشتیم و در این بندها با برخی از زندانیان گفتگو کردیم که از بین آنها آقایان میردامادی، مومنی و بهشتی نظرات خود را مطرح کردند.

همچنین در این بازدید با متهمین بیمه ایران و اختلاس سه هزار میلیاردی هم گفتگو داشتیم که آنها هم از کم و کیف پرونده خود و همچنین نحوه زندگی و موارد موجود در پرونده شان مواردی را مطرح کردند.

محمد رضا محسنی ثانی هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در کل نارضایتی و گله مندی زیادی نبود. صفر نعیمی هم اظهار داشت: نمایندگان از بخش قرنطینه اوین هم بازدید کردند که امکانات عالی بود. حتی از بهداری و آشپزخانه زندان هم بازدید کردیم که برنامه غذایی متنوعی داشت و پزشکان متخصص و عمومی هم مستقر بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ صفر نعیمی رز، محمدرضا محسنی ثانی، حجت الله خدایی سوری و مهدی دواتگری از اعضای کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین بازدید کردند