فال روزانه، چهارشنبه ۴ بهمن

افکارنیوز: امروز شاید طرفتان باعث شود که عصبی شوید. با آنکه در مورد یک مسئله بحث انگیز احساس خشم می کنید، ولی به نظر می رسد که او نمونه ای از خونسردی باشد.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز تمایل دارید با دیگران صحبت کنید. می خواهید مردم را درباره چیزی آگاه کنید. اشکالی ندارد. امروز روز خوبی برای گپ و گفتگو و لذت بردن از همنشینی همسایه ها، اقوام و خواهر و برادرها است. زیر چیزی را امضاء نکنید. زیرا روز نامعلومی است.

پیش بینی روابط شما: امروز اتفاقات عجیبی می افتد که برای شما پیام خاصی دارد. از مکالمات که اتفاقی شنیده اید گرفته تا اعلامیه های روی بیلبورد و نشانه های انتزاعی و غیره. توجه داشته باشید که گفتگو درباره یک مسئله عشقی خاص برایتان پیش می آید.

پیش بینی شغل شما: رویکرد محافظه کارانه تری در محل کار در پیش بگیرید. اگر روی ثابت قدم، منطقی و اهل عمل خودتان را نشان بدهید، از سوی همکاران و کارفرمایان احترام می بینید. سخت کوش باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز تمرکز شما بر روی گردش پول نقد و مسائل پولی است. بنابراین مراقب هزینه های اساسی باشید. فقط خوراکی بخرید. اگر ایده های پولسازی دارید، آنها را یادداشت کنید و کار بر روی آنها را به فردا موکول کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز پیامی در مورد مسئله شوکه کننده ای برایتان می آِد. ولی وقتی همه آن را دوباره و دوباره خواندید متوجه می شوید که در واقع موقعیت رمانتیک مورد بحثدر حال اتمام نیست، بلکه وارد فاز بسیار هیجان انگیز و تازه ای می شود.

پیش بینی شغل شما: امروز شروع چرخه ای جدید از پیشرفت و رشد در کار و حرفه شماست. حالا زمان خوبی برای پاک کردن صفحه عادات قدیمی و الگوهایی است که دیگر به درد شما نمی خورند. با نگرش جدید و رویکرد مثبتی شروع کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما بیشتر از معمول احساساتی هستید. احساس اشتیاق و سرزندگی می کنید و دوست دارید از همنشینی دیگران لذت ببرید. روز بسیار خوبی برای صحبت و گرم گرفتن است. ولی خرید نکنید و کسب و کار را به روز دیگری واگذار کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما می توانید روی منحصر بفرد و یگانه ذات خود را به دیگران نشان دهید. اگر باید چیزی به فرد مورد علاقه خود بگویید بهتر است این کار را به روشی غیرعادی انجام دهید تا موفق شوید. از روش های معمولی استفاده نکنید.

پیش بینی شغل شما: سعی نکنید به همه چیز در آن واحد بپردازید. درس امروز شما این است که صبور باشید. گام به گام به سمت اهداف و وظایف بروید. به یاد داشته باشید که رم یک شبه ساخته نشد. در مورد مسائل شخصی هم همینطور است. به آرامی و با دقت پیش بروید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز می خواهید گوشه عزلت بگیرید و تعمق و تفکر کنید. اگر مقدور بود استراحت کنید. بسیاری از شما به تنهایی کار خواهند کرد. سخت نگیرید. روابط با شرکا و دوستان نزدیک گرم و دوستانه خواهد بود. ممکن است اختلافاتی بر سر اموال مشترک پیش آید.

پیش بینی روابط شما: امروز گفتگوی شدیدی با فردی خاص خواهید داشت. احتمالاً انتظارش را نداشتید و وقتی این گفتگو انجام شد، مطمئن نیستید که باید چه برداشتی داشته باشید و آیا این فرد واقعاً منظورش همین بود. ولی می توانید مطمئن باشید که او حقیقت را می گوید و می توانید حرفهایش را باور کنید.

پیش بینی شغل شما: شما امروز کارهای زیادی را به انجام می رسانید. تحمل شما زیاد است و بیشتر از همیشه احساس انگیزه داشتن می کنید. شما توانایی نائل شدن به مقامی بالا را دارید و با دستاوردهایتان شناخته خواهید شد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روزی عالی برای لذت بردن از صحبت و گفتگو با دیگران به خصوص خانم ها است. با دیگران درباره امیدها و رویاهای آینده حرف بزنید، زیرا بازخورد آنها قطعاً به شما کمک می کند. ولی روی هیچ تصمیمی کار نکنید. حداقل امروز نه.

پیش بینی روابط شما: شاید شریک شما امروز انرژی زیادی داشته باشد. قطعاً دوست ندارد امروز در خانه بنشیند و تلویزیون تماشا کند. بلکه می خواهد بیرون برود و مشغله های عجیب موجودات روی زمین را ببیند. کنجکاوی او مرزی نمی شناسد.

پیش بینی شغل شما: تلاش های شما در دنیای حرفه ای با مقاومت زیادی روبرو می شوند مگر آنکه کاملاً آماده باشید و همه کارهایتان شفاف باشد. افراد دیگر خواستار پاسخ های قاطع هستند. ارائه مطلب شتابزده و سطحی موجب فروش ایده شما نمی شود.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روز سبکباری است و شاید تعجب کنید که جزئیات خصوصی شما ممکن است عمومی شوند. رئیس، والدین، مدرسین، افراد بسیار مهم و حتی پلیس ممکن است از این جزئیات سری شما آگاهی یابند. اگر می توانید زیاد آفتابی نشوید.

پیش بینی روابط شما: امروز باید همه روش های عادی ابراز احساسات و میزان اهمیتی که برای مخاطب خاص خود قائلید را کنار بگذارید و راه تازه ای برای انجام این کار بیابید تا توجه او را جلب کنید. مسئله این نیست که او به حرف هایتان گوش نمی دهد، بلکه باید چیزی از شما بشنود که مطمئن شود آنچه می گویید واقعیت دارد.

پیش بینی شغل شما: امروز جلو رفتن با پروژه ها خیلی آسانتر از آنچه انتظارش را داشتید خواهد بود. اگر به دنبالی شغلی در بازار هستید، امروز فرصت خوبی برای بیرون رفتن و جستجو کردن است. قطعاً چیزی به سمتتان خواهد آمد. شانس امروز با شماست.

فال روزانه متولدین مهر

از آنجائی که شما مشتاق ماجرا هستید، باید کار متفاوتی انجام دهید. در شهر خودتان گردشگری کنید. جایی بروید که هرگز نرفته بودید. با مردم فرهنگ های مختلف حرف بزنید و چیزهای بیشتری درباره دنیا بیاموزید. هر کاری می توانید بکنید تا تجربه شما از زندگی بیشتر شود.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز به زندگی رمانتیک شما درخشش فراوانی می دهد. شاید در حال حاضر حال و هوای وارد شدن به روابط بلندمدت را نداشته باشید، ولی دوستی های عمیق را ترجیح بدهید. هر چه بیشتر سعی کنید خودتان باشید، افراد اصیل تری سر راهتان قرار می گیرند.

پیش بینی شغل شما: کسانی که آهسته و پیوسته حرکت می کنند امروز برنده هستند. سعی نکنید برای رفتن به مرحله بعد پروژه، جزئیات را نادیده بگیرید. بهتر است زمان خود را از دست ندهید و با دقت کارتان را انجام دهید. این کار باعثمی شوید که بازشناخته شده و تحسین شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز درباره بعضی چیزها بیش از همیشه مضطرب می شوید. بحثدرباره ارث، اموال مشترک یا هر چیزی که جزو اموال مشاع باشد، بالا می گیرد. اگر چنین شد، تصمیمات مربوط به این مسائل را به فردا موکول کنید. چند ایده در ذهنتان داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید طرفتان باعثشود که عصبی شوید. با آنکه در مورد یک مسئله بحثانگیز احساس خشم می کنید، ولی به نظر می رسد که او نمونه ای از خونسردی باشد. احتمالاً این برای شما بی معناست و شاید این رفتار او را دلیل بر بی اعتنایی اش بدانید. در واقع او این مسئله را در ذهن خودش حل کرده است.

پیش بینی شغل شما: امروز در مورد کار احساس تنبلی و سنگینی می کنید. شاید حس کنید که نیاز به وقفه اضطراری دارید. صبر داشته باشید، همه چیز از حالا به بعد درست می شود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز در ارتباط با دیگران باید مدارا و بردباری بیشتری نشان دهید. فقط باید کمی سازگارتر باشید. در عرض دو هفته دیگران باید در ارتباط با شما مدارا کنند و بردباری نشان دهند.

پیش بینی روابط شما: امروز شما طور دیگری فکر می کنید و بعضی از ایده های خود درباره نحوه هدایت روابط خود را بررسی می کنید تا بعضی از الگوهای این روابط را درک کنید.

پیش بینی شغل شما: به نظر می رسد که تعارض منافع در محل کار امروز دردسر ساز شده است. تاکتیک محافظه کارانه یک فرد شما را کند کرده است. بجای آنکه درگیر این موضوع شوید، شما هم سرعت خود را کم کنید. زمان زیادی دارید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما احساس جذاب و گیرایی می کنید – البته شما جذاب هستید. حالا دیپلماسی به راحتی به سمت شما می آید. گرچه زمان خوبی برای خریدن لباس است، ولی این کار را نکنید. تا فردا صبر کنید. وقتتان را صرف کار یا خانه کنید تا نظم بیشتری بیابید.

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید در رابطه خاصی پیشرفت کنید، باید دیدگاه دیگری اتخاذ کنید. امروز نباید چیزهای قدیمی را انجام دهید یا شریکتان را قال بگذارید. همه باید فضایی داشته باشند که بتوانند حرکت کنند و خودشان را نشان دهند. به آنها کمک کنید که خودشان باشند.

پیش بینی شغل شما: تعیین هدف بسیار مهم است. اگر در ذهنتان هدفی نداشته باشید – چه بلندمدت چه کوتاه مدت – پس از کجا بدانید که در مسیر درستی هستید؟ باید برنامه و نقشه ای داشته باشید و از روی آن نقشه به سمت اهداف خود بروید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز مطمئناً روز سرگرمی و بازی و تفریح است و شما حال و حوصله بهره بردن از آن را دارید. رمانس، مسائل عشقی، فیلم های سینمایی، تئاتر، هنر و رویدادهای ورزشی و بازی با کودکان همه برایتان سرگرم کننده هستند. کاری انجام دهید که حس کنید می توانید استعدادهای خلاقانه خود را بکار برید.

پیش بینی روابط شما: امروز روز شانس شماست و می توانید با جذابیت منحصر بفرد خود این فرد خاص را تحت تأثیر قرار دهید. احتمالاً حال و هوای پرشور و عمیقی ندارید، ولی از کشف خیابان های مختلف ذهن او و تجربیات او لذت می برید. متوجه می شوید که او بهتر از آنچه فکر می کردید، شما را می شناسد.

پیش بینی شغل شما: اصطکاک در محل کار امروز برایتان امری عادی است. ولی در تلاش برای حفظ آرامش ممکن است زبانتان را گاز بگیرید و عصبانیت خود را پنهان کنید. این تاکتیک سالمی نیست. بهتر است با سینه جلو داده و سر بالا به سمت فردی بروید که شما را آزار می دهد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روی خانه و خانواده تمرکز کنید. بحثو گفتگو با والدین می تواند قابل توجه باشد. همچنین روز خوبی برای کناره گیری از مشغله زندگی و استراحت در خانه است. پس هر کاری می توانید برای تجدید نیرو و شارژ کردن خود انجام دهید. خاطرات کودکی در سطح ذهن شما حباب می سازند!

پیش بینی روابط شما: شما از فازهای مختلف زندگی عشقی خود که در فضایی بسیار صمیمی پیش می رود، لذت می برید. گام بعدی ممکن است برای شما شوک باشد: شاید انتظار داشتید که همه چیز در یک مسیر باشد و ناگهان یک رویداد یا گفتگو چیز دیگری را نشان می دهد. همه چیز درست خواهد شد.
پیش بینی شغل شما: شوخ طبعی شما استرس موقعیت دشواری را در محل کار تخفیف می دهد. نترسید و نظرات خود را ابراز کنید. این کار باعث پرورش پیشرفت شما و رفاقت بیشتر با همکارانتان می شود. از همنشینی با آنها لذت ببرید.