به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، پذیرفتهشدگان باید با در دست داشتن مدارک لازم به مراکز مربوط مراجعه کنند، بر این اساس،پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ (بهمن ماه سال ۹۱) باید از ۲۳ تا ۳۰ بهمن و پذیرفتهشدگان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۳-۹۲ (مهر ماه سال ۹۲) باید در از ۱۴ تا ۱۸ شهریور نسبت به ثبتنام اقدام کنند.

بر این اساس، کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است اصل مدارک را با حجم هر تصویر حداکثر تا ۲۵۰ کیلو بایت و ترجیحاً jpg یا jpeg اسکن نموده و به سایت ثبت‌نام(http: / / reg. pnu. ac. ir) مراجعه و پس از مطالعه اطلاعات و راهنمای مربوط به ثبت‌نام غیرحضوری با شناسه کاربری و گذرواژه ارائه شده اقدام به ثبت‌نام نمایند.

بر این اساس، اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، عکس با زمینه روشن، اصل و تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه(برای آقایان)، گواهی تاییدیه سهمیه ایثارگری از مراجعه ذیربط، گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه کارمندی و اصل و تصویر مدرک تحصیلی برخی از مدارک لازم برای ثبت‌نام است.

مدارک لازم برای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی پیوسته:

- اصل و تصویر گواهی، دیپلم متوسط نظام جدید یا(اصل و تصویر گواهی دیپلم متوسطه نظام قدیم).

- اصل و تصویر ریز نمرات دوره‌های متوسطه نظام جدید و پیش دانشگاهی(یا اصل و تصویر ریزنمرات دوره متوسطه نظام قدیم).

- اصل رسید پستی تأییدیه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید و پیش دانشگاهی(یا اصل رسید پستی تأییدیه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام قدیم)

مدارک لازم برای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته:

- اصل و تصویر مدرک فوق دیپلم(مدرک کاردانی مورد تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی) با قید معدل.

مدارک لازم برای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد:

- اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

تبصره ۱: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی(لیسانس) را ارائه نمایند که در آن عبارت زیر قید شده باشد. «اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد.»

گفتنی است در دوره دانش‌پذیری مقطع کارشناسی بر اساس شرایط و ضوابط معدل کتبی برای دیپلمه‌های شاخه نظری شامل رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که از سال ۱۳۸۴ به بعد دیپلم خود را اخذ نموده‌اند، ۲۵ درصد تأثیر مثبت داده شده است.

پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ برای اطلاع دقیق از تاریخ و نحوه ثبتنام خود میتوانند از ۲۰ تا ۲۳ بهمن به سایت خدمات آموزشی دانشگاه پیامنور (گلستان) به نشانی: http://reg.pnu.ac.ir و یا پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه کنند