آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا سلبی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته برخورد یک دستگاه وانت نیسان با تویوتا در کیلومتر چهار محور فرعی تنگه ترجلی در محدوده جنگل گلستان سبب مرگ دو تن و جراحت پنج تن دیگر شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب وانت نیسان اعلام کرد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

سلبی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده‌های کشور به ایسنا گفت: در اکثر محورها در استان آذربایجان‌غربی، محورهای خوی، سلماس، پیرانشهر، اردبیل، اسالم به خلخال و گردنه حیران بارش برف گزارش شده است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی متناسب با فصل سرما اظهارکرد: ماموران پلیس راه قطعا از تردد خودروهای فاقدزنجیرچرخ در محورهای برفگیر کشور جلوگیری خواهند کرد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در ارتفاعات محورهای چالوس و هراز نیز کاهش دید به علت مه گرفتگی گزارش شده است، گفت: در محورهای استان‌های خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، سمنان و گلستان بارش باران گزارش شده که در این خصوص نیز رانندگان باید ضمن رعایت فاصله طولی از سرعت مجاز رانندگی در باران نیز فراتر نروند.

سلبی همچنین از بازگشایی محورهای فهرج – ایرانشهر و بم – زاهدان در استان کرمان خبر داد و گفت: این محورها از ساعت ۱۶:۱۵ روز سه‌شنبه به علت وزش باد و طوفان شن مسدود شده بودند که از ساعت ۴:۳۰ بامداد روز چهارشنبه توسط عوامل راهداری و ماموران پلیس راهور بازگشایی شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافرانی که قصد تردد از جادههای کشور را دارند خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جادههای کشور و نیز امدادرسانی احتمالی با این شماره تماس بگیرند