افکار

- این شکارچی ۲۴ ساله که علی نام دارد در آبان و آذرماه سال ۸۴ دو دختر به نام های ندا و اعظم را بی رحمانه به قتل رساند و پنج دختر دیگر را با چاقو هدف قرار داد اما این دختران جان سالم به در بردند.

شامگاه ۳۰ آبان ماه سال ۸۴ پلیس پایتخت در جریان قتل دختر ۲۱ ساله ای به نام ندا قرار گرفتند. وی جلوی خانه شان واقع در حوالی اتوبان بابایی با ضربات چاقو روی زمین افتاده و با وجود انتقال به بیمارستان تسلیم سرنوشت مرگ شده بود. در حالی که تحقیقات برای افشای راز قتل دختر جوان ادامه داشت عصر ۳۰ آذرماه سال ۸۴ کارآگاهان پلیس از مرگ دختر دیگری با ضربات چاقو در اتوبان باقری اطلاع یافتند.

کارآگاهان در محل جنایت به تحقیقات میدانی دست زدند و مشخص شد دختر جوان دانشجوی ۲۶ ساله ای به نام اعظم است که وقتی پشت فرمان خودروی پرایدش بود با ضربه چاقو به قتل رسیده است. کارآگاهان در حالی همه توان خود را روی ردیابی قاتلان دو دختر جوان در شرق پایتخت متمرکز کرده بودند که هیچ مشابهتی بین آنها دیده نمی شد.

هنوز سرنخی در دست نبود تا اینکه روز ۲۴ آذرماه ۸۴ دختر جوانی در شرق تهران از سوی یک ناشناس موردحمله قرار گرفته و مجروح شده بود. این دختر جوان که جان سالم به در برده بود در تحقیقات به پلیس گفت: وقتی از محل کارم در شرق تهران خارج شدم، می خواستم به خانه بروم، ناگهان پسر جوانی از پشت سر به من حمله ور شد و با چاقویی که در دست داشت، ضربه ای به کمرم زد.

وقتی کارآگاهان دیدند که دختران در شرق تهران هدف حملات دزد تک رویی قرار می گیرند، همه فرضیات حاشیه ای که ساعت ها کار را پیش روی آنان قرار داده بود، حذف کردند و به جست و جوی دزد چاقوکش پرداختند. این در حالی بود که اواخر سال ۸۴ زن جوان دیگری که در شرق تهران مورد حمله مرد شکارچی قرار گرفته بود، جان سالم به در برد و با مشخصاتی که وی ارائه داد، مشخص شد این پسر همان دزد تحت تعقیب است.

هیچ کس دزد را نمی شناخت تا این که بار دیگر دختر جوانی در شرق تهران با اصابت ضربات چاقو به پرتگاه مرگ نزدیک شد و با جراحی های پزشکی از مرگ حتمی جان سالم به در برد.

شکارچی دختران در شرق تهران پس از هفتمین اقدام که روز ۱۶ خردادماه سال ۸۵ صورت گرفت، به خاطر سرقت تلفن همراه دختر جوان تحت کنترل مخابرات قرار گرفت، چرا که قاتل سریالی با شماره یکی از دوستان آخرین طعمه اش تماس گرفته و قصد داشت با وی طرح دوستی بریزد.

با آموزش های پلیسی این دختر در همان اتوبان بابایی با قاتل چاقوکش قرار عاشقانه گذاشت و وقتی شکارچی پای در کمین گاه پلیس گذاشت، دستگیر شد.

شکارچی دختران شرق تهران در بازجویی های جنایی به اعترافات هولناک دست زد و انگیزه اش را دزدی از دختران و وحشت دانست و گفت در سرقت هایش وقتی دختران می خواستند مقاومت کنند، با چاقو ضرباتی به آنان می زد که نمی دانسته دو تن از آنان کشته شده اند.

قاضی شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه شکارچی دختران شرق پایتخت را به خاطر جنایاتش به ۲ بار قصاص نفس - اعدام - ۵ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق و به خاطر سرقت به یک سال زندان و به خاطر جراحت دختر دیگر به پرداخت دیه محکوم کرد.

قضات شعبه ۴۲ دیوان عالی کشور پس از بررسی حکم شکارچی دختران شرق با تایید نظر به اجرای آن دادند و پرونده در اختیار اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

با استیذان حکم از سوی رئیس قوه قضائیه ، مرد جنایتکار سحرگاه امروز در خیابان مدنی تهران به دار مجازات آویخته شد. پس از اجرای حکم اعدام افرادی که در محل حاضر بودند با سر دادن شعارهایی از قوه قضائیه به خاطر اجرای حکم این جنایتکار تشکر کردند