سردار شاطری در خانه ابدی + عکس
افکار

- این تصاویر که توسط «محمدرضا نوری» منتشر شده، مربوط به آخرین لحظه‏ های دیدار مردم استان سمنان با سردار رشید اسلام، شهید شاطری است.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

مراسم تشییع سردار شهید حاج حسن شاطری روز جمعه این هفته باشکوه خاصی در شهر شهیدپرور و ولایت‏مدار سمنان برگزار شد و هزاران نفر از مردم استان سمنان از میدان سعدی(معراج شهدا) به سمت میعادگاه نماز جمعه و گلزار شهدای سمنان این شهید بزرگوار را تشییع کردند.