دستگیری سارقان ویلاهای زعفرانیه بخش طرقبه
افکار

- عباس صارمی ساداتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت پاسگاه حصار به محض دریافت خبری مبنی بر سرقت از داخل ویلایی در منطقه زعفرانیه بلافاصله در محل حاضر و اظهارات شاکی را مبنی بر وقوع سرقت یک دستگاه پمپ آب توسط سارق یا سارقان از ویلا باغ وی ثبت کردند.

وی افزود: ماموان تجسس پاسگاه حصار نیز پس از اطلاع از این سرقت رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داده و با توجه به سرنخ‌های موجود به فردی به نام مجتبی مظنون شدند.

صارمی ساداتی عنوان کرد: ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و با کسب دستور مقام قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام و در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی بینالود خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های خود صراحتا به سرقت‌ اعتراف و ماموران را به محل اختفای اموال مسروقه هدایت کرد، همچنین ماموران تجسس این فرماندهی ضمن تحویل اموال مسروقه به مالباخته پرونده‌ای را دراین زمینه تشکیل که با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

سارقان حرفه‌ای خودرو طی ۲۴ ساعت دستگیر شدند

در ادامه علی حیرانی، فرمانده انتظامی قوچان اظهار کرد: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت خودرو پراید در یکی از مناطق حوزه استحفاظی قوچان، بلافاصله تیمی از ماموران این فرماندهی به محل اعزام و ضمن بررسی صحنه تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی با بررسی سرنخ‌های موجود و نحوه سرقت، به دو نفر سارق حرفه‌ای خودرو مظنون و تحقیقات خود را در راستای شناسایی مخفیگاه متهمان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی قوچان خاطرنشان کرد: شب گذشته تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام یکسری تحقیقات پلیسی گسترده مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و از محل مخفیگاه آنها خودرو پراید مسروقه کشف کردند.

حیرانی یادآور شد: خودروی سرقتی به فرد مالباخته تحویل و متهمان با تشکیل پرونده قضایی در راستای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.