افکارنیوز: قائم مقام مرکز شبانه روزی رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور در حاشیه مراسم افتتاح این سامانه در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: کارشناسان این سامانه به طور شبانه روزی به سوالات ایرانیان مقیم خارج از کشور در زمینه های گوناگون دینی و مذهبی پاسخ می گوید.

محمد رضا قشقاوی افزود: هم اکنون بیست کارشناس به پرسش های مختلفی از جمله پرسش های دینی، اعتقادی، شرعی، قرانی، سیاسی، تربیتی و شبهات دینی ایرانیان مقیم خارج از کشور پاسخ می گویند.

وی اضافه کرد: ایرانیان ساکن خارج از کشور می توانند از طریق ایمیل mazhabi @ ۲۷۷۷. ir و یا نمابر ۰۰۹۸۲۱۲۲۶۶۰۷۹۳ و یا تلفن ۰۰۹۸۲۱۲۷۷۷ با این سامانه و کارشناسان ان ارتباط برقرار کنند و حتی به صورت تصویری و زنده با انان گفتگو و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

قشقاوی با بیان اینکه نشانی اینترنتی این سامانه www. ۲۷۷۷. ir / mazhabi است گفت: علاقمندان می توانندبرای کسب اطلاعات بیشتر به این سامانه مراجعه کنند.

این سامانه با حمایت و همکاری مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور و شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور راه اندازی شده است.

مراسم افتتاح این سامانه با حضور آیت الله مقتدایی(مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور) و برخی از مسئولان شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در مرکز امور ایرانیان مقیم خارج از کشور برگزار شد.

در این مراسم به طور نمادین یکی از ایرانیان ساکن خارج از کشور با این سامانه ارتباط برقرار و سوال دینی خود را مطرح کرد و ایت الله مقتدایی(مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور) به ان پاسخ داد.