دوگنبدان کهگیلویه و بویراحمد ۵ بار لرزید

به گزارش افکارنیوز، مرکز لرزه نگاری کشوری شدت زمین لرزه اول را ۲.۴ درجه در مقیاس ریشتر اعلام و زمان وقوع آن را ساعت ۲۰ و ۱۹دقیقه و ۲۰ ثانیه دوشنبه شب ۲۱ اسفند ماه ثبت کرده است.

زمین لرزه دوم ۳.۲ درجه در مقیاس ریشتر اعلام و زمان وقوع ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و۳۸ ثانیه سه شنبه، ۲۲ اسفند ماه، سومین زمین لرزه ۲.۶درجه در مقیاس ریشتر اعلام و زمان وقوع ساعت ۲ و ۳۷ دقیقه و۴۶ ثانیه سه شنبه، ۲۲ اسفند ماه، چهارمین زمین لرزه ۲.۲ درجه در مقیاس ریشتر اعلام و زمان وقوع ساعت ۵ و ۵۵ دقیقه و ۲۳ ثانیه سه شنبه‌، ۲۲ اسفند ماه و پنجمین زمین لرزه ۲.۲ درجه در مقیاس ریشتر اعلام و زمان وقوع ساعت ۶ و ۳۴ دقیقه و ۲۳ ثانیه سه شنبه‌، ۲۲ اسفند ماه ثبت شده اند.

محمد شفیعی‌، فرماندار شهرستان گچساران در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: هنوز گزارشی از خسارت احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه‌ها به ما اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا؛ شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از دیشب تاکنون سه بار لرزید که شدت زمین لرزه اول را ۲.۷ درجه در مقیاس ریشتر، زمین لرزه دوم ۲.۴ درجه در مقیاس ریشترو سومین زمین لرزه ۲.۸درجه در مقیاس ریشتر اعلام شد.

شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران در ۱۵۰کیلومتری شهر یاسوج از شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق نفت خیز جنوب کشور است.