فال روزانه، چهارشنبه ۲۳ اسفند

به گزارش افکارنیوز، امروز فرصتی طلایی برای ملاقات با کسی پیدا می کنید که شاید در همان لحظه به نظرتان مناسب نیاید، ولی با گذشت زمان درست می شود. این فرد دیدگاه منحصر بفرد و تازه ای نسبت به زندگی دارد که با ایده های نرمال مردم هماهنگ نیست.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید خیلی مراقب باشید، زیرا امروز روز پرهیاهویی است. شما بیش از همیشه احساساتی هستید. ماهی یک بار و به مدت دو روز این اتفاق می افتد. از انرژی خلاقانه خود استفاده کنید. تفریح کنید. خرید نکنید یا تصمیمات مهم نگیرید.

پیش بینی روابط شما: اگر اخیراً عاشق شده اید، به شما تبریک می گوییم. شاید دوست داشته باشید از انرژی امروز بهره ببرید. عقب بنشینید و موقعیت را ارزیابی کنید. با آنکه این طعنه آمیز به نظر می رسد، ولی به شما کمک می کند درک کنید که واقعاً چه می خواهید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار بجای آنکه سعی کنید کاری را تنهایی انجام دهید با یک فرد تیم بسازید. داشتن همکار باعثمی شود که روز شما دوبرابر مفیدتر شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید بخواهید تنها یا در پشت صحنه کار کنید. زیرا امروز دوست دارید تنها باشید. به احتمال زیاد، کمی احساس بی تصمیمی می کنید و شاید در کل روز درباره خودتان شک کنید. مطمئن نیستید که به کدام مسیر بروید. اشکالی ندارد. همین است که هست.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد عشق به عنوان ماجرا فکر می کنید. شما معمولاً بخش پیگیری اقدامات را جالب می دانید و اگر رابطه ای تبدیل به روتین شود، برایتان آزاردهنده می شود. به همین دلیل این برایتان روند دائمی کشف است.

پیش بینی شغل شما: امروز تصمیم گیری برایتان سخت می شود. اولین واکنش شما این است که از خودتان بسیار عصبانی می شوید. فقط بخاطر اینکه نمی توانید تصمیم بگیرید خودتان را سرزنش نکنید. بهتر است در این زمان همه گزینه های پیش رو را بسنجید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در ارتباط با موقعیت های گروهی(کلاس، رویداد ورزشی، جلسه یا کنفرانس) سرگرم می شوید. شاید احساس کنید که با کسی رقابت می کنید و احتمالاً موضوع همین است. در جهت جریان رود حرکت کنید و از تصمیمات مهم اجتناب کنید. زیاد آفتابی نشوید.

پیش بینی روابط شما: اگر عشق مثل سیب زمینی بود، پس شاید همه ما بخاطر یافتن راهی هیجان انگیز برای تفریح کردن، بخشیده شویم. خوشبختانه اینطور نیست، ولی شما باید کمی درخشش به رابطه خود بدهید، کارهای تازه انجام دهید، به مکان های جدید بروید یا با افراد تازه ای آشنا شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز می خواهید در همه جنبه های حرفه خود پیشرفت های زیادی صورت دهید. بیشتر این به تماس های شما با افراد مربوط می شود. تماس های تلفنی، ایمیل و گفتگوهای رو در رو با دیگران همه به خوبی انجام می شوند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز جاه طلبی شما افزایش می یابد و در اوج است. این یعنی شما انرژی زیادی برای پیگیری آنچه می خواهید دارید. ولی امروز روز مبهمی است. همچنین روز ضعیفی برای تصمیمات مهم است، پس مراقب باشید. گردنتان را به زیر تیغ ندهید.

پیش بینی روابط شما: امشب قرار شما رویکرد فلسفی متمایزی نسبت به زندگی می یابد. نه تنها این، بلکه رفتار او هم منحصر بفرد می شود. با آنکه شاید فوراً ابراز محبت نکنید، ولی مسحور سطوح و ابعاد جدیدید از مکالمه دونفره می شوید. این قبل از هرچیز می تواند یک دوستی عمیق باشد.

پیش بینی شغل شما: امروز با ساز دشوار یک فرد دیگر می سازید. شما منتظر کسی هستید که فکرش را جمع و جور کند و او هم منتظر شماست که فکرهایتان را بکنید. بهتر است همه تصمیمات را به بعد موکول کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساس ماجراجویی می کنید و نیاز دارید که تغییر منظره بدهید. دوست دارید چیز هیجان انگیزی اتفاق بیفتد که امروز را روز متفاوت و شگفت انگیزی کند. در واقع شاید چیزی غریب و غیرعادی اتفاق بیفتد. در مورد پول خرج کردن خیلی مواظب باشید.

پیش بینی روابط شما: بجای دنبال کردن همان الگوی روابط قدیمی، امروز بهتر است که به آینده رابطه فعلی فکر کنید. آیا به جایی که دوست دارید می رود؟ بهتر است در همین ابتدا به همه چیز فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار با موقعیت متفاوتی روبرو می شوید و تنها راه و چاره مصالحه است. با آنکه آماده اید وارد جنگ شوید، همه اطرافیانتان دنبال آرامش اند. هماهنگی و همکاری باید اولین اهداف شما باشند.

فال روزانه متولدین شهریور

با آنکه روی امور کاغذبازی مربوط به میراث، وصیت نامه، املاک، بانکی، مالیات، بدهی و اموال مشترک متمرکز هستید، روز خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم نیست. همچنین روز بدی برای پول خرج کردن است. فقط بانک داده ها و اطلاعات خود را پر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد هر چیزی که اخیراً شما را اذیت می کرد صحبت می کنید. این فرصتی مثبت و خوب است که هر دوی شما از دیدگاهی متفاوت به رابطه خود بنگرید. اگر در این مورد با هم صحبت کنید، صحبتی مثبت خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: بجای آنکه سعی کنید برای دیگران توضیح دهید که چرا در محل کار عنصر مهمی هستید، به آنها این موضوع را نشان دهید. متوجه می شوید که ارتباط با دیگران کمی برای شما سخت است، ولی افراد دیگر می توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. خلاقیت کلید موفقیت است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در ارتباط با دیگران باید از خودتان مایه بگذارید. مشکلی نیست زیرا مهارتی ذاتی برای مذاکره و به دست آوردن توافق و اجماع دیگران را دارید که قطعاً شامل مصالحه هم می شود.

پیش بینی روابط شما: مکالمه خاصی که امروز با عشقتان دارید، شما را به سوی دشت های جدیدی راهنمایی می کند. در ابتدا در مورد چیزهای معمولی حرف می زنید، ولی ناگهان خط جدیدی از افکار در ذهنتان شکل می گیرد که صحبت شما را وارد قلمرو جدیدی می کند. هر دوی شما به ایده جدیدی فکر می کنید که زندگی شما را شکل خواهد داد.

پیش بینی شغل شما: زمان بیشتری برای خوش پوشی و ظاهر خود صرف کنید. مردم به افراد مرتب و آراسته احترام می گذارند. به علاوه اگر بدانید که ظاهرتان خوب است اعتماد به نفس بیشتری می یابید. شما بیشتر از آنچه فکر می کنید پیشرفت می کنید.

فال روزانه متولدین آبان

وقتتان را روی وظایف کاری بگذارید یا چیزهایی که می خواهید در خانه انجام دهید. وسایلتان را مرتب کنید. شما انگیزه کار کردن را ندارید، حداقل به آن سختی که دوست دارید انجامشان دهید. چون زیاد احساس بازدهی نمی کنید دوست دارید کار دیگری انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی طلایی برای ملاقات با کسی پیدا می کنید که شاید در همان لحظه به نظرتان مناسب نیاید، ولی با گذشت زمان درست می شود. این فرد دیدگاه منحصر بفرد و تازه ای نسبت به زندگی دارد که با ایده های نرمال مردم هماهنگ نیست. ولی شما فکر می کنید او انسان جذابی است.

پیش بینی شغل شما: امروز فردی هست که به اندازه شما اهل شهود و درون یابی است و این شما را عصبانی می کند. متأسفانه شما باید به این فرد گوش فرا دهید. با آنکه همیشه دوست دارید تک روی کنید، ولی اگر به گروه بپیوندید برایتان بهتر است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز روز معرکه ای برای جیم شدن و در رفتن از زیر کار است. روزی عالی برای پنهان شدن در خانه و خوردن فست فود و تلویزیون تماشا کردن است. هنرمندان امروز خلاق هستند زیرا غیرعادی فکر می کنند و با تخیل خود در تماس کامل هستند.

پیش بینی روابط شما: شاید حس کنید که رفتار فردی مهم برای شما، بسیار سطحی به نظر می رسد، ولی این اصل موضوع و مشکل نیست. امروز هر دوی شما می توانید از نمای بهتری به مسئله موجود بنگرید و هر دوی شما به این رابطه مثل ماجرا نگاه می کنید.

پیش بینی شغل شما: جمع کردن افراد کنار هم یکی از نقاط قوت شماست. از این قابلیت بهره ببرید. کار تیمی یکی از جنبه های مهم امروز است، تا وقتیکه با این هدف جلو بروید، تحسین دیگران را بدست می آورید. موفقیت از آن شماست.

فال روزانه متولدین دی

امروز مشغله شما بسیار زیاد است و به همین دلیل اگر مقدور بود در منزل استراحت کنید. بحثو گفتگو با اقوام و خانم ها بیطرفانه و صریح است.

پیش بینی روابط شما: امروز بهتر است بیرون بروید و کار متفاوتی انجام دهید. اگر در رابطه ای دائمی هستید، نقشه یک ماجرا را بریزید، چیزی که به هر دوی شما هیجان بدهد. اگر در مراحل اولیه رمانس هستید، جایی بروید که کنجکاوی هر دوی شما را برانگیزد. ارزشش را دارد.

پیش بینی شغل شما: فردی در محل کار در حال میانبر زدن است و در کل فرد تنبلی است. در عین حال، شما بیگاری می کشید و دوبرابر کار او را انجام می دهید. عصبانی نشوید. او آنچه لایقش است را می گیرد و شما هم پاداش کارهایتان را می گیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ذهنتان بسیار خلاق است. در این رابطه می توانید به حس درونی خود اعتماد کنید. روزی عالی برای نوشتن، به خصوص متون تخیلی و رویاپردازی در مورد ایده های عالی است. تا فردا صبر کنید تا روی این ایده ها عمل کنید.

پیش بینی روابط شما: گاهی پروسه فکر کردن می تواند موجب روشن شدن مسئله ای شود که حل شدنش ناممکن به نظر می رسید. امروز شما و عشقتان از این تأثیر برای نگریستن به مسئله از دیدگاهی متفاوت بهره می برید، به خصوص اگر تا الان در این مورد دور خودتان می چرخیدید. قبل از آنکه متوجه شوید، به انتهای تونل می رسید.

پیش بینی شغل شما: امروز مورد تحسین دیگران قرار می گیرید و البته لایقش هستید. شما در محل کار، یک دارایی ارزشمند محسوب می شوید. با آنکه سختکوش ترین فرد نیستید، ولی خلاق، هنرمند هستید و در ارتباط برقرار کردن خوب عمل می کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

قطعاً روز بسیار بدی برای تصمیمات مالی مهم یا پول خرج کردن روی هر چیزی غیر از غذاست. ادامه سختکوشی و کارایی سخت می شود. ولی ایده های خلاقانه شما جریان دارد.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصت ملاقات با افراد دیگری که رویکرد ماجراجویانه مشترکی با شما دارند را می یابید. اگر در رویدادی شرکت می کنید که شانس ملاقات با افراد جدیدی در آن هست، شاید تعجب کنید که تا پایان این رویداد چقدر دوست پیدا می کنید. شاید هم عشق را بیابید.

پیش بینی شغل شما: امروز از خودتان ناراحت نشوید زیرا امروز سرحال نیستید و آن اراده و همتی که معمولاً دارید را ندارید. به خودتان استراحت بدهید. برای ایجاد تغییر هم که شده، تنبلی کنید و بگذارید فرد دیگری سختکوشی کند.