به گزارش افکارنیوز، مدیر کل کمیته امداد استان تهران از کمک ۵ میلیارد تومانی شهروندان تهرانی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: کمک‌ها تا پایان سال در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

تبارک سبحانی با اشاره به اینکه میزان کمک های جمع آوری شده امسال به سال گذشته بیش از دو برابر شده است، اظهار داشت: علیرغم اینکه در روز برگزاری مراسم جشنواره نیکوکاری شاهد بارش باران در تهران بودیم، اما شهروندان استقبال خوبی از این مراسم کردند.

وی تصریح کرد: بر اساس توافقی که با وزارت آموزش و پرورش شد کمک های جمع آوری شده در مدارس توسط مربیان، معلمان و مدیران توزیع شد.

سبحانی در خصوص زمان کامل توزیع کمک های جمع آوری شده در جشنواره نیکوکاری گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده کمک ها تا پایان سال توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: امسال شهرستان های تهران در زمینه کمک به نیازمندان رقابت خوبی با یکدیگر داشتند به طوری که ورامین با جمع آوری بیش از ۳۰۰ میلیون بیشترین کمک را به نیازمندان داشتند.

سبحانی بیان داشت: بر اساس آمار اولیه کمک های جمع آوری شده در جشنواره نیکوکاری امسال این رقم معادل ۵ میلیارد تومان است که البته در روزهای آتی میزان نهایی کمک های جمع آوری شده اعلام می شود.