کلاهبرداری کارت به کارت

به گزارش افکارنیوز، صاحب یک مغازه‌ی طلافروشی در شهرستان خرمدره به پلیس آگاهی رفت تا از یک کلاهبردار حرفه‌ای شکایت کند. این فرد به ماموران گفت: فردی برای خرید سکه وارد مغازه شد و درخواست خرید دو سکه‌ی بهار آزادی را کرد.

مقرر شد این فرد در قبال خرید این دو سکه مبلغ دو میلیون و ۹۹۰ هزار تومان بپردازد که خریدار اعلام کرد وجه نقد همراه ندارم شماره‌ی کارت عابر بانک خود را بدهید تا اعلام کنم این وجه به حساب شما کارت به کارت شود.

بدون این که شک کنم شماره کارت را اعلام و پس از واریز وجه سکه‌ها را در اختیار وی قرار دادم تا این که فردای آن روز فردی تماس گرفت و اعلام کرد که وجوه واریزی به اشتباه به حساب شما واریز شده است دریافتم که موضوع کلاهبرداری بوده و حسابم مسدود شده است.

سرهنگ «مظاهر ریاسوند» فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با بیان این مطلب، گفت: تحقیقات در این زمینه آغاز که با بررسی سرنخ‌های به دست آمده ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان این‌که این کلاهبرداری با همدستی فردی دیگر انجام شده است، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

این مقام مسوول برای پیشگیری از این گونه سرقتها توصیه کرد: اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و قبل از اطمینان از دیگران درخواست انجام امورات بانکی نکنند.