آخرین وضعیت شکایت ۱۳ بازیگر زن از سلحشور

به گزارش افکارنیوز، شهبازوار، وکیل فرج الله سلحشور در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت ۱۳ بازیگر زن از سلحشور گفت: فردا پس از اعلام وکالت در بازپرسی، پرونده به طور رسمی مورد رسیدگی قضایی قرار می‌گیرد.

وی افزود: حسب اعلام سلحشور مقرر شده تا بازیگران شاکی مستندی از صحبت‌های کارگردان متهم را تهیه کنند که وی چه زمانی و در کجا به آن‌ها توهین کرده است.

شهبازوار تأکید کرد: اگر کسی جمعی را بدون ذکر نام فرضاً مورد توهین قرار دهد این موضوع مشمول توهین نمی‌شود و در خصوص شکایت هنرمندان از سلحشور مبنی بر توهین، ‌ باید به این نکته توجه کرد که از لحاظ حقوقی توهین ناظر به اشخاص حقیقی است نه حقوقی و اگر این کارگردان نام هنرمندی را ذکر می‌کرد شکایت مطروحه منطقی تلقی می‌شد.

وکیل سلحشور در ادامه با بیان اینکه این پرونده در شعبه ۹ دادگاه فرهنگ و رسانه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: از صحبت‌های این کارگردان برداشت سوء شده و بهتر است هنرمندان در برخورد با یکدیگر آن گونه که شایسته یک هنرمند است رفتار کنند.

به گزارش فارس مهرماه سال گذشته فرج الله سلحشور با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور آنجلینا جولی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود … بین‌المللی بیاورد.

انتشار این صحبتها منجر به واکنش شدید ۱۳ بازیگر زن شد تا جایی که هنرمندان منتقد دست به کار شده و نسبت به اظهارات سلحشور اقامه دعوا کردهاند.