افکار

" Djordje Balac " هنرمند ۲۰ ساله هفته ها و گاهی اوقات ماه ها از صبح تا شب به دنبال ساخت ماکت هایی از ابزار آلات صنعتی با چوب کبریت بوده است.

به گزارش افکارنیوز، تا به حال مدل سازی های مختلف از هنرمندان دیده ایم که به کمک چوب کبریت مجسمه های مختلف خلق کرده اند اما این بار یک هنرمند کروات دست به کاری بسیار جالب زده است.

" Djordje Balac " هنرمند ۲۰ ساله هفته ها و گاهی اوقات ماه ها از صبح تا شب به دنبال ساخت ماکت هایی از ابزار آلات صنعتی با چوب کبریت بوده است و ماکت هایی از کامیون، لدر و جرثقیل را کاملا واقعی ساخته است.

او از زمانی که در مدرسه صنعتی درس می خوانده علاقه به ساخت ماکت پیدا کرده است و ابتدا با برش دادن چوب این کار را انجام می داده است اما پس از مدتی دریافت که چوب کبریت وسیله ای مناسبتر برای اینکار است.

او از سال ۲۰۰۶ ار با چوب کبریت را آغاز کرده است و روزانه از ده ها بسته چوب کبریت استفاده می کند و ماکت های خودش را نیز از اندازه های کوچک به بزرگ و واقعی تر تغییر داده است.

یکی از کارهای شگفت انگیز او شبیه سازی بزرگترین جرثقیل دنیا است که برای آن از ۱۷۶ هزار چوب کبریت به همراه ۲۰ کیلوگرم چسب استفاده کرده است. او میگوید ساخت این مدل سه ماه به طول انجامیده است.

او بسیاری از کارهایی که تا به حال انجام داده است را قصد دارد با قیمت های بالای ۱۰۰۰ دلار در نمایشگاهی از کارهایش به فروش برساند.

کد خبر: 205302