به گزارش افکارنیوز، با نزدیک شدن به زمان رونمایی نسل جدید رنج‌روور اسپرت مخفی نگه‌داشتن این خودرو سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

چند هفته‌پیش عکسی از این خودرو که لندروور برای نمایندگی‌های فروش فرستاده بود به رسانه‌ها درز کرد و چن روز پیش هم این عکس در یک صفحه فیس‌بوک به نام Vmax ۲۰۰ منتشر شده است.



بعد از مدل ایووک که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و مدل جدید رنج‌روو، رنج‌روور اسپرت سومین مدل جدید لندروور در دوسال اخیر است.

قرار است کمتر از دو هفته دیگر این خودرو در نمایشگاه نیویورک رونمایی شود و لندروور تاکنون عکس‌هایی محو از این خودرو را برای جلب توجه رسانه‌ها منتشر کرده است.



اما عکسی که به تازگی منشتر شده خودرو را بدون استتار در یک گاراژ نشان می‌دهد. صفحه فیس‌بوکی که این عکس در آن منتشر شده حالا بسته شده است.

رنج‌روور جدید از جلو و عقب بسیار به ایووک شبیه است. همینطور ستون وسط و عقب مشکی و شیشه عقب این خودرو هم آن را بیشتر به مدل کوچک رنج‌روور شبیه کرده است.

رنج‌روور اسپرت لوکس‌ترین مدل لندروور است و این کارخانه می‌گوید نسل جدید آن «سریع‌ترین و چابک‌ترین» خودرویی است که این کارخانه تاکنون ساخته است. این خودرو بر روی شاسی آلومینیومی L۴۰۵ رنج روور ساخته شده است. گفته می‌شود وزن آن نسبت به مدل کنونی ۳۰۰ کیلوگرم کمتر شده است. لندروور سه موتور شش سیلندر سوپرشارژ، هشت سیلندر ۵ لیتری و هشت سیلندر سوپرشارژ با قدرت ۵۰۳ اسب بخار را برای استفاده در مدل جدید در اختیار دارد.

رنجروور اسپرت مهمترین خودرو برای لندروور در بازار آمریکا است. سال گذشته این مدل با فروش ۱۶ هزار و ۴۹۱ دستگاه پرفروشترین مدل این کارخانه در آمریکا بود و لندروور باعرضه مدل جدید میخواهد جای پای خود را در کلاس شاسیبلندهای لوکس محکم کند.