مسمومیت با گاز co در اصفهان از مرز ۵۰ نفر گذشت

به گزارش افکارنیوز، غفور راستین در اصفهان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۱ نفر از میهمانان نوروزی در محل باغ فدک در اثر روشن کردن پیکنیک یا بردن زغال داخل چادر مسافرتی دچار گازگرفتگی شده اند.

وی در ارائه گزارشی از وضعیت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در اصفهان افزود: در روز نهم فروردین ساعت۶.۳۰ در خمینی شهر چهار نفر با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در فولادشهر در روز هشتم فروردین ساعت سه نفر و نیز ساعت ۴۲ بامداد همان روز دو نفر با گاز مونوکسید کربن مسموم و روانه بیمارستان شدند.

وی تاکید کرد: روز پنجم فروردین نیز پنج نفر از مسافران در باغ فدک مسموم و درمان سرپایی شدند و نیز یک نفر از شهروندان در خیابان رباط دچار مسمومیت و به بیمارستان غرضی منتقل شد.

راستین گفت: همچنین دو نفر روز پنجم فروردین از درچه خمینی شهر دچار مسمومیت شدند که به درمانگاه درچه منتقل و در روز ششم یک نفر در باغ فدک مسموم و به بیمارستان غرضی منتقل شد.

وی افزود: روز چهارم فروردین یک نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داد و دچار مرگ خاموش شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: روز سوم فروردین در زینبیه اصفهان چهار نفر دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شدند که به بیمارستان عسگریه منتقل شدند.