به گزارش افکارنیوز، ساعت ۲۱ سوم فروردین امسال، از طریق بیمارستان فیروزآبادی یک فقره " فوت مشکوک " به کلانتری ۱۳۱ شهرری اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۲۸ ساله در حالی که دارای آثار ضرب وجرح در بدن بوده، به علت مشکوکی فوت کرده است.

مسئولان انتظامات بیمارستان به مأموران پلیس اعلام کردند چهار جوانی که متوفی را به بیمارستان انتقال داده‌اند، پس از اطلاع از مرگ وی قصد داشتند با خروج از بیمارستان متواری شوند که عوامل انتظامات موفق به دستگیری یکی از آنها به نام " فرامرز. م " ۲۳ ساله شدند.

با انتقال فرامرز به کلانتری و آغاز تحقیقات از سوی تیم تجسس ویژه مشخص شد فرامرز به همراه چهار نفر به اسامی " غلامرضا. س " ۳۶ ساله، " رضا. ف " ۳۳ ساله و " ابراهیم. ر " ۳۵ ساله از طرف کمپ ترک اعتیاد واقع در غنی‌آباد از توابع شهرری با مراجعه به محل زندگی متوفی در شهر جدید پردیس، قصد انتقال وی به کمپ را داشته که در حین مسیر و داخل ماشین متوفی به قصد فرار با آنها درگیر شده که ابتدا " غلامرضا. س " پارچه‌ای را دور گردن متوفی انداخته و در ادامه، سه نفر دیگر نیز کیسه‌ای را روی سر متوفی کشیده و پس از طی مسیر و رسیدن به تهران، در سه راه افسریه متوجه می‌شوند متوفی قادر به نفس کشیدن نیست.

هویت سه متهم دیگر پرونده شناسایی شد و بلافاصله مأموران تجسس ویژه کلانتری با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد …، سه متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

بعد از اعترافات اولیه متهمان، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.