ورزشکاران و هنرمندانی که به شورا می آیند

به گزارشافکارنیوز، اولین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۹۲ بیش از آن که حال و هوای شهری داشته باشد رنگ و بوی انتخاباتی داشت.

بیشتر گفتگوی اعضای شورای شهر تهران در خصوص حضور دوباره شان در چهارمین دوره انتخابات شوراها بود. رئیس شورای شهر تهران که به گفته خودش مدتهاست فعالیت ستادهای انتخاباتی شوراهایش را فعال کرده است می گوید: مردم باحضور خود در انتخابات شوراها می توانند یک بال حماسه سیاسی باشند.

لیست چمران که مهمترین لیست شورای شهر چهارم است هنوز تکمیل نشده است.

بیادی: حضور ائتلاف آبادگران ایران اسلامی با حضور ۱۱ گروه

حسن بیادی، نائب رییس شورای شهر تهران با اشاره به حضورش در انتخابات چهارم شوراها گفت: ائتلاف آبادگران ایران اسلامی با حضور ۱۱ گروه سیاسی قرار است در این انتخابات حاضر شود.

وی با اشاره به این که لیست نهایی چمران در انتخابات ۳۱ نفره است گفت: نگاه رئیس شورای شهر به اعضای شورای سوم که قصد حضور در انتخابات آینده را دارند مثبت است و به کسی برای عدم حضور دوباره فشار نیامده است.

نائب رییس شورای شهر تهران با اشاره به آغاز کار ستادهای انتخاباتی شوراها گفت: پیش از هر انتخاباتی لوازمی لازم است و طبیعی است که گروه های همفکر ستادهای انتخاباتی تشکیل دهند به خصوص انتخابات کلان شهری مانند تهران که بسیار پیچیده است و انتخابات خاص خود را دارد.

تصمیم گیری در دقیقه ۹۰

علی رضا دبیر، عضو هیات رئیسه شورای شهر، حمزه شکیب، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران، پروین احمدی نژاد از جمله اعضای شورا بودند که در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کردند هنوز تصمیم قطعی خود را برای حضور در انتخابات آینده شوراها نگرفته و در فرصت باقی مانده احتمال دارد که در این انتخابات شرکت کنند.

ائتلاف اعضای شورای شهر سوم

خسرو دانشجو، سخنگوی شورای شهر تهران نیز با اعلام این که در انتخابات شورای شهر چهارم شرکت خواهد کرد گفت: ائتلافی در میان اعضای شورای شهر سوم که قصد حضور در انتخابات آینده را دارند شکل گرفته است که وی نیز در این ائتلاف حضور دارد.

خانم های شورا می آیند

معصومه آباد دبیر کمیته سلامت شورای شهر تهران نیز گفت: هنوز تصمیم قطعی خود را برای حضور در انتخابات و برنامه هایم در شورای چهارم نگرفته ام اما اگر در لیستی باشم در انتخابات حضور پیدا میکنم.

معصومه ابتکار نیز هرچند با قاطعیت اعلام حضور نکرد اما از حضوراصلاح طلبان در انتخابات شوراها خبر داد.

ورزشکاران و هنرمندانی که به شورا می آیند


از حمید استیلی، آرش میر اسماعیلی و رضا زاده به عنوان ورزشکارانی که احتمال حضورشان در انتخابات شوراها بود نام برده شد.

هدیه تهرانی در کدام لیست است


بر اساس شنیده ها هدیه تهرانی بازیگری که مدتهاست در پرده سینماها حضور نداشته است نیز قصد حضور در انتخابات شوراها را دارد.

اتئلاف شهرداران دوره کرباسچی و احمدی نژاد

برخی از اعضای شورای شهر امروز از ائتلافی برای حضور در انتخابات چهارم سخن می گفتند که ترکیبی از شهرداران مناطق دوران مدیریت کرباسچی و احمدی نژاد است.

همچنین در حرف های در گوشی شورای شهر تهران از عبدالحسین روح الامینی، محمد علی نجفی و پرویز فتاح به عنوان شهرداران آینده پایتخت نام برده می شود.