به گزارش افکارنیوز، بهار آغاز شده است و دیگر هوا وضعیت درستی ندارد و هر لحظه ممکن است تغییراتی داشته باشد. یک روز هوا سرد و روز دیگر بسیار گرم می شود. از آنجایی که بهار هوایی نامعلوم دارد همراه داشتن یک کاپشن بهاره گزینه اصلی است که باید در خاطر داشته باشید.

این کاپشن ها را می توانید در پاییز هم استفاده کنید و تنها کاربرد ان ها به بهار ختم نمی شود. برای انکه بتوانید بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید می توانید نکاتی که در ادامه آمده است را با دقت بخوانید.

** در اولین گام جنسی انتخاب کنید که ضد باران و باد باشد. این نکته در فصل بهار بسیار مهم است. بهار ممکن است روزی بادهای سنگین بوزد و روز بعد هوابارانی باشد. پس ضد آب بودن آن نکته ای بسیار مهم در خرید کاپشن است.

** برای انتخاب کاپشن بهاره به وزن آن نیز توجه داشته باشید. برای انکه بتوانید کاپشن را در هر مکان با خودتان حمل کنید نیاز است تا از جنس های سبک استفاده کنید. کاپشن های سبک می توانند در هر محلی همراه شما باشند بدون آنکه اذیتتان کنند.

** به جنس آسترهای کاپشن دقت کنید تا ز مواد خیلی گرم درست نشده باشند چرا که نیازی به کاپشن ها گرم برای پاییز و بهار نیست و تنها به دنبال پوششی برای در امان ماندن باشید.

** استفاده از کاپشن و سویشرت های کلاه دار یکی دیگر از نکاتی است که باید حتما به آن دقت داشته باشید. از انجا که گفتیم باران بهاری خبر نمی کند داشتن یک کلاه برای کاپشن ها بهاری لازم است.