به گزارش افکارنیوز، نرمش یکی از بهترین راه های کاهش وزن است و می تواند به شما کمک کند تا خیلی راحت و سریع کالری اضافی بدن را بسوزانید. برای آنکه بهترین نرمش ها را بدانید بهتر است با ما همراه شده و در ادامه بهترین نرمش های کالری سوز را ببینید.

این نرمش ها شاید ساده و آسان باشند اما توان زیادی از بدن شما می گیرند و وقت شما را نیز تنها در دودقیقه خواهند گرفت. در ادامه سه نرمش مهم را با هم مرور می کنیم:

** کشش شانه ها



اولین حرکت را از بالاتنه و شانه ها آغاز کنید. این نرمش می تواند عضلات پشت شما را تقویت کرده و همچنین بازوی شما را تقویت می کند. در این نرمش شما باید دست خود را تا حد امکان بکشید. هر بار دست خود را با دست دیگر قفل کنید و در حالت کشش ۱۵ ثانیه نگه دارید.

** بشین و پاشو

در یکی از بهترین حرکاتی که می توانید برای ازبین بردن چربی های بدنتان از آن استفاده کنید تنها به یک صندلی نیاز هست. روی یک صندلی بنشینید و حرکت نشست و برخاست را انجام دهید. در صورتی که صندلی نباشد پاهای شما دچار مشکل می شوند و ممکن است فشار به زانوی شما وارد شود. این حرکت را ۱۰ بار در طول ۳۰ ثانیه انجام دهید.

** عمق صندلی

یکی از حرکاتی که کمی سخت است ولی برای تمامی اعضای بدن مفید است " عمق صندلی " نام دارد. در این حرکت باید یک صندلی محکم پیدا کنید و دست های خودتان را روی لبه آن قرار دهیدسپس کمی دست ها را شل کرده و به پایین بروید و خودتان را میان زمین و هوا نگه دارید و سپس به حالت اول باز گردید.



تمامی این حرکات می توانند شما را به سمت لاغری حرکت دهند و این درحالی است که تنها در طول روز کمتر از دو دقیقه زمان شما را می گیرند. این ورزش ها را روزانه انجام دهید تا حداقل ۲۰۰ کالری از خوراکی های مصرفی تان کم شود.