تمدید مهلت‌ دریافت‌ هدیه‌ رئیس‌جمهور به‌ خبرنگاران

به گزارش افکارنیوز، یاسر منتظری درباره آخرین جزئیات واریز هدیه ریاست جمهوری به حساب آن دسته از خبرنگارانی که از سال گذشته از دریافت این هدیه جا مانده‌اند، اظهار داشت: تمامی افرادی که در سامانه «سمان» ثبت نام کرده بودند، در فهرست خبرنگاران مشمول دریافت هدیه رئیس جمهور قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره خبرنگاران افزود: ‌ روز چهارشنبه یک پیامک به افرادی که شماره حساب آن‌ها در سایت سمان به هر دلیل اشتباه به ثبت رسیده بود، ارسال شد تا برای اصلاح شماره‌ حساب خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: خبرنگارانی که این پیامک را دریافت کرده‌اند تا روز سه شنبه مهلت دارند نسبت به اصلاح شماره حساب خود اقدام کنند.

منتظری بیان داشت: افرادی که پیامکی را مبنی بر اصلاح شماره حساب دریافت نکرده‌اند، جزء کسانی بوده‌اند که از ابتدا اسامی آن‌ها در لیست وزارت ارشاد اسلامی به دلیل عدم ثبت نام در سایت سمان نبوده است.

رئیس اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ادامه داد: ‌ در استعلام اولیه مشخص شد که هدیه رئیس جمهور به حساب چه تعداد از خبرنگاران واریز شده است و در استعلام بعدی اسامی آن دسته از افرادی که شماره حساب آنان به هر دلیلی اشتباه بوده استخراج شد و در لیست مغایرت‌ها قرار گرفت؛ بر همین اساس به افرادی که اسامی آنان در این لیست قرار دارد یک پیامک ارسال شد تا نسبت به اصلاح شماره حساب خود اقدام کنند.

منتظری بیان داشت: یکی از شروط واریز هدیه ریاست جمهوری به خبرنگاران این است که افراد در ابتدای امر دارای شماره حساب بوده باشند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که شماره حساب آنان اشتباه بوده تا روز سهشنبه مهلت دارند که نسبت به اصلاح شمارههای حساب خود اقدام کنند؛ روز چهارشنبه اسامی مجددا به دفتر ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.