تاخیر اورژانس جان مجروح بزرگراه حکیم را گرفت

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ حسنوند، رئیس پلیس بزرگراه‌های شهر تهران گفت: در ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه شب گذشته در بزرگراه شهید حکیم مسیر شرق به غرب بعد از تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) بر اثر برخورد یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه پراید و یک‌دستگاه پژو، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر مجروح شدند.

وی در خصوص نحوه به وجود آمدن این حادثه گفت: یک‌دستگاه کامیونت که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام در حال حرکت بود که وارد بزرگراه حکیم به سمت غرب شد و پس از برخورد با یک‌دستگاه پراید و همچنین برخورد با گاردریل کنار بزرگراه به یک‌دستگاه پژو که به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه توقف کرده بود، برخورد کرد که یک جوان حدود ۲۵ ساله را زیر گرفت و پس از طی مسیر چند متری متوقف ‌شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه تیم پلیس بزرگراه در محل مستقر بود، سریعاً پس از حضور در صحنه تصادف مشخص شد که فرد آسیب دیده زنده است و از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شد. بلافاصله با مرکز اورژانس تهران در ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه تماس گرفته ‌شد اما عوامل اورژانس پس از ۴۰ دقیقه در ساعت ۱۹:۴۵ در محل حاضر شدند که متأسفانه در این مدت این فرد جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ حسنوند در خصوص علت این حادثه گفت: علت اصلی حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است اما ظواهر امر نشاندهنده نقص فنی کامیونت در سیستم ترمز خودر بوده است.