ضریح جدید امام حسین(ع) غبارروبی شد

به گزارش افکارنیوز، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در این مراسم اظهار داشت: بعنوان یک شیعه ایرانی و خادم عتبات به خود می بالم کنار مضجع شریف سرور و سالار شهیدان داخل ضریح عشق که ذره ذره آن توسط هنرمندان ایرانی باوضو و ذکر یاحسین(ع) ساخته شده ایستاده ام و دعاگوی تک تک مردم خداجو و محب اهل بیت ایرانی اسلامی هستم، مردمی که با تمامی وجود ستاد عتبات عالیات را در بازسازی، مرمت و توسعه اعتاب مقدسه یاری می رسانند.

پلارک ساخت و انتقال و نصب ضریح جدید امام حسین(ع) را یک واقعه بی نظیر برشمرد که توسط ستاد بازسازی عتبات به خوبی مدیریت شد.

وی خاطرنشان ساخت: این اثر فاخر در هنگام ساخت، انتقال و نصب موجی از عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان را به دنبال داشت و بسیار موثر بود.

وی در مورد نقش صدا و سیما گفت: صدا و سیما خوشبختانه فعالیت بسیار خوبی داشت و توانست شور و دلدادگی مردم در استقبال و بدرقه باشکوه ضریح را به تصویر بکشاند.

وی ضمن تقدیر از زحمات همه دست اندرکاران در خبرگزاری ها، روزنامه ها و سایت ها گفت: یقینا این رخداد در تاریخ خواهد ماند و بعنوان افتخاری برای ملت ایران ثبت خواهد شد و همه مردم به ویژه رسانه ها در این افتخار سهیم خواهند بود.

پلارک اظهار امیدواری کرد سایر پروژه های در دست اقدام در عتبات نیز با عنایت پروردگار و حمایت و پشتیبانی مردم مسلمان ایران با سرعت بیشتری انجام و انشاالله در این سال شاهد افتتاح برخی از آنان از جمله بیمارستان فوق تخصصی امام سجاد(ع) در کربلا باشیم.