طلسم احداثپل " بلبل آباد " آبعلی شکست

به گزازش افکارنیوز، رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: زمین اختصاصی قبلی برای اجرای پروژه پل " بلبل آباد " آبعلی به چند دلیل از جمله قرار گرفتن در اراضی وقفی و همچنین ایرادات فنی، مناسب تشخیص داده نشد، از این رو کارشناسان امر جانمایی جدیدی برای ارائه این خدمت به مردم در نظر گرفتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مکان یابی جدید به یافتن محلی مناسبتر برای ارائه خدمت شایسته به مردم شریف و شهیدپرور آبعلی بدل شد، بدین ترتیب مقدمات کار آماده و طراحی نقشه اجرا از سوی کارشناسانی زبده انجام گرفت.

به گفته طاهرخانی، مؤسسه " حرا " به عنوان یکی از مراکز زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) مجری طرح و عهده دار احداثپل بلبل آباد موسوم به شهید " محمد شریف آهی " معرفی شد و طبق وعده مسئولان این مجموعه قرار شد تا سه ماه آینده سازه مذکور به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به برخی ویژگیهای فیزیکی این پروژه گفت: این پل با توان تحمل باری بالغ بر ۱۵۰ تن ساخته می شود، طول، ارتقاع و عرض این سازه بتنی به ترتیب ۱۵ متر، هشت متر، هفت متر در نظر گرفته شده است.

بخشدار رودهن ادامه داد: طبق برآورد بودجه ای به عمل آمده، این طرح اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان را به خود اختصاص می دهد.

وی اظهار داشت: با اتمام پروژه پل "شهید شریف آهی" و بهره برداری از آن یکی از مطالبات به حق مردم ولایتمدار شهر آبعلی محقق می شود