فال روزانه، یک‌شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش افکارنیوز، سخاوت شما در انتشار دانش تان امروز پاداش می گیرد. شاید همه چیز در آغاز گیج کننده باشد، ولی وقتی شروع به حرف زدن می کنید، تعجب می کنید که چه چیزهایی می دانید و نگرش و رفتار اجتماعی و هوش شما چه کارها که نمی کند.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز حسی رمانتیک و رویایی برایتان وجود دارد. اگر فرد خاصی در زندگی شما وجود دارد، امروز روزی عالی برای در میان گذاشتن احساسات تان با اوست. سعی کنید شام خوبی بپزید و برای تزئین میز از شمع و گل استفاده کنید. لازم نیست زیاد بریز و بپاش کنید. مثلاً غذای چینی بخرید و آن را در ظروف چینی سرو کنید. اگر در مورد قراری که امروز دارید زیاد شور و شوق ندارید نگران نشوید. در واقع امروز ترجیح می دهید که تنها باشید. بهتر است که برای او توضیح دهید که چه احساسی دارید و قرار امروز را به زمان بهتر و شادتری بیندازید. در چند هفته آینده بجای آنکه برنامه های شما پیشرفت کند پسرفت می کند. قبل از آنکه پروژه کاری جدیدی را آغاز کنید صبر کنید تا همه چیز دوباره روی روال بیفتد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روحیه همکاری ندارید. بیشتر دوست دارید تنهایی روی پروژه ها کار کنید. ولی بهتر است از لاکتان دربیایید و با دیگران همکاری کنید. شاید به مشاوره و راهنمایی نیاز داشته باشید. زیاد با همسر و فرزندانتان ترشرویی نکنید. شاید آنها دلیل واقعی حواس پرتی یا ناراحتی شما را ندانند. اگر مجرد هستید ممکن است امروز احساسات گذشته برایتان زنده شوند. البته همه آنها مثبت نیستند و کسی هم شما را سرزنش نمی کند. از احساسات خود جدا شوید و بگذارید پراکنده شوند. هر وقت این احساسات به سراغتان می آیند سعی کنید آنها را فراموش کنید تا دیگر مزاحمتان نشوند. در محل کار همه چیز آرام به نظر می رسد. زمان خوبی است که مرخصی بگیرید و کمی استراحت کنید. دیگر به مسائل کاری فکر نکنید. برنامه ریزی ها و نقشه های امروز شما آنطور که انتظار دارید خوب پیش نمی روند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروزتان را با روحیه ای مثبت و ذهنی سالم آغاز کنید. اگر پاهایتان را پشت سرتان بکشید و از رویدادهای آتی بدتان بیاید، پیشروی را برای خودتان سخت تر می کنید. نگرش بسیار مهم است. امروز یکی از آن روزهایی است که نگرش در آن بسیار اهمیت می یابد. اگر امروز رابطه شما به نقطه دشواری رسید، همه چیز را شخصی نکنید. شاید دلیل آن تأثیر انرژی امروز باشد. شاید احساس دوری و سردی می کنید و مثل همیشه خونگرم و حساس نیستید. شاید بهتر باشد که کم زمان به خودتان اختصاص دهید و کمی بیندیشید یا کاری انجام دهید که برایتان هیجان انگیز است. مغز شما امروز کمی استراحت می کند، پس از این استراحت ذهنی کاری انجام می دهید که نیروی فکری و وضوح روانی زیادی می طلبد. فعالیت هایی انجام دهید که کمی ذهنتان را از کار منحرف می کنند. اگر سر کار هستید، زود کارتان را تمام کنید و به خانه بروید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز درمی یابید که احساسات تان درهم آمیخته شده اند و به درونتان پناه می برید. احتمال دارد که با تصمیمی که می گیرید خودتان و اطرافیانتان را متعجب کنید. به اتاقتان می خزید و دوست ندارید وارد جمع شوید. حتی اگر دوست ندارید به مهمانی بروید اشکالی ندارد. امروز کاری را انجام دهید که برایتان بهتر است. امروز اگر سر قرار می روید حس می کنید از احساسات و عواطف خود نسبت به او دور شده اید و نمی توانید خونگرمی و شادی خود را به او نشان دهید. در محل کار اگر ناگهان کارها آنطور که می خواستید پیش نرفت سعی کنید عصبانی نشوید. این نشانه ای است مبنی بر آنکه باید پیشرفت اخیر را دوباره بررسی کنید و روی آن فکر کنید. عقب برگردید و چیزهایی که جا انداخته بودید را تصحیح کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

نیروی شما در منابع درونی شماست. امروز شما در می یابید که این منابع در درون شما باز شده اند. متوجه می شوید که احساسات و عواطف شما آرام هستند و در برابر هرج و مرج تحت کنترل هستند. زمان شروع های جدید، بسیار مهم است. باید عمق احساسات خود را بررسی کنید و اشکالات درونی که شما را در آینده دچار مشکل می کنند تصحیح کنید. حس می کنید که در این رابطه باید احساسات خود را تحت کنترل درآورید. اگر به فرد مقابل رازهای زیادی فاش کرده اید یا بده بستان زیادی داشته اید، باید کمی دست نیافتنی تر شوید. حس می کنید که زیادی در دسترس او بوده اید و حالا از این کار پشیمانید. در مورد کارتان بهتر است که ذهنیات خود را دوباره بررسی کنید. به نظر می رسد که چیزی را جا انداخته اید. افکار و ایده هایتان را مرور کنید. آیا آنها واقعاً درست هستند؟

فال روزانه متولدین شهریور

سخاوت شما در انتشار دانش تان امروز پاداش می گیرد. شاید همه چیز در آغاز گیج کننده باشد، ولی وقتی شروع به حرف زدن می کنید، تعجب می کنید که چه چیزهایی می دانید و نگرش و رفتار اجتماعی و هوش شما چه کارها که نمی کند. سعی کنید با همه ارتباط داشته باشید. در مورد تغییر اخیر دچار تردید شده اید. همه چیز آنطور که می خواستید با سرعت و راحت پیشرفت نمی کند. نگران نباشید و تسلیم نشوید. امروز برای مدت کوتاهی از عشقتان فاصله می گیرید. نه اینکه به او اعتماد نداشته باشید، یا دوستش نداشته باشید، بلکه زندگی تان دچار روزمره گی شده و شما بسیاری از نیازهایتان را نادیده گرفته اید. بهتر است زمانی را به خودتان اختصاص دهید و تنها باشید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر حس می کنید امروز به شما توهین شده است، ارتباطتان را با همه چیز قطع نکنید. به نظر می رسد که همه با هم تیم شده اند و بر علیه شما سنگر گرفته اند. در غیر این صورت آنها بهترین دوستان شما می شوند. همیشه قضیه برای شما یا هیچ یا همه است و گویی خط میانه ای وجود ندارد. کوچکترین کار فردی باعثمی شود که توفانی در ذهنتان ایجاد شود، مگر آنکه یاد بگیرید احساسات خود را کنترل کنید. هدفی انتخاب کنید. گاهی خوب است که در رابطه مرز تعیین کنید و روی آن تأکید کنید و اگر این کار را نکنید رابطه شما ضعیف می شود. امروز شما منظورتان را می گویید و لزوماً هر کاری که شریک زندگی تان انجام می دهد تأیید نمی کنید. با خودتان رک و راست باشید و چیزهایی که شما را منحصر بفرد می کند نشان دهید. گاهی فکر می کنید از موضوعی مطمئن هستید، ولی آن چیز چندان هم قطعیت ندارد. امروز با به عقب برگردید و واقعیت ها را کنترل کنید، قبل از آن که در آینده پشیمان شوید.

فال روزانه متولدین آبان


امروز به دلیلی دچار گیجی و سردرگمی می شوید. خبر خوب این است که در ادامه روز همه چیز شفاف می شود و تا شب دوباره همه چیز برایتان روشن می شود و کارتان راه می افتد. دوباره خودتان می شوید و آماده رویارویی با دنیا با شجاعت و روحیه ماجراجویی می شوید. بجای آنکه در مورد آینده کاری خود گمانه زنی کنید، باید خوب فکر کنید و در زمان حال فعال باشید. باید از آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد باخبر باشید. در مورد رابطه خود حس می کنید که دوست دارید تنها باشید. بعد از مدتی با هم بودن و وقت گذرانی با هم، این حس طبیعی است. اینطور نیست که دیگر عاشق نباشید، فقط هر دوی شما به کمی زمان نیاز دارید. با این کار حتی به هم نزدیکتر می شوید.

فال روزانه متولدین آذر

پیشنهادی برایتان داریم. اگر امروز حس عجیبی در مورد موقعیتی داشتید، راهتان را بکشید و بروید. حس ششم تان به شما می گوید که آیا این موقعیت خطرناک است یا خیر. اگر حس امنیت نمی کنید، بجای دیگری بروید. شما در محیطی که احساس راحتی نکنید موفق نمی شوید. دستگاه های الکترونیکی و مکانیکی که برای محل کار خریده بودید بجای آنکه کارها را برایتان آسانتر کنند موجب گیجی بیشتر و سردرگمی می شوند. صبور باشید. راهنمای آنها را دوباره بخوانید. در رابطه خود از چیزی ناراحت هستید و دوست دارید انتقام بگیرید، ولی بهتر است بجای آن واضح بگویید که ناراحت شده اید.

فال روزانه متولدین دی

اکنون زمان آن است که زمام زندگی تان را به دست بگیرید. فکر نکنید دیگران می توانند مشکلات شما را حل کنند. امروز کمی اضطراب دارید و این اضطراب باعثمی شود که شما نسبت به موقعیت و مسئله ای عادی، واکنش شدیدی نشان دهید. باید در مورد مسئله فعلی خوب فکر کنید و خودتان آن را حل کنید. نگذارید دیگران برای شما تصمیم بگیرند. حس می کنید امروز عبوس و ترشرو هستید و زیاد احساس خوشحالی نمی کنید. گاهی نزدیک ترین افراد به ما از مرزهای خود می گذرند، زیرا فکر می کنند ما این کارشان را نادیده می گیریم. ولی اگر چیزی ناراحتتان می کنید، بهتر است صداقت داشته باشید و راستش را بگویید. آن چیزی که فکر می کنید احتمال ندارد اتفاق بیفتد امروز رخ می دهد. وقتی برنامه های بلندمدت می ریزید، باید یادتان باشد که صدها متغیر غیرمنتظره وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید. انعطاف پذیر باشید، به خصوص در چند ماه آینده.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز باید به همه نشان دهید که شما شجاعت و اراده لازم را دارید. تا امروز کسی متوجه نشده بود، زیرا شما نسبت به تغییر بسیار منعطف و سازگار هستید. شما با سختی ها کنار می آیید در نتیجه دیگران فکر می کنند که می توانند شما را کنترل کنند. به آنها ثابت کنید که اینطور نیست. باید برنامه ریزی کنید و به آن وفادار بمانید. موانع و مرزها برای نگه داشتن بعضی چیزها در حدود خودشان ساخته شده اند. شما امروز احساسات خود را از کسی پنهان می کنید تا او متوجه نشود که شما چقدر به او اهمیت می دهید. در شرایط عادی اهمیتی به این موضوع نمی دهید، ولی در این مورد خیلی خجالت می کشید. کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست است. برنامه های بلندمدت شما به نحو دیگری عمل می کنند. اعتراف کنید که نمی دانید آینده برایتان چه دارد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز از گرفتن پروژه های جدید احساس نگرانی و اضطراب می کنید. اول باید بدانید که صبر کلید موفقیت شماست. آرام و خونسرد باشید تا از همان ابتدا دچار دردسر نشوید. اگر در محل کار نیستید، زمانی را اختصاص دهید به اینکه بنشینید و به برنامه های بلندمدت فکر کنید. امروز دیدگاه منحصر بفردی دارید و باعث می شود که فکر و ایده جدیدی به ذهنتان برسد. امروز در مقایسه به همیشه احساس خونسردی بیشتری می کنید. انرژی خاصی وجود دارد که شما تشویق می کند که شوخ طبعی خشک و یخی داشته باشید و دیدگاهتان با همیشه متفاوت باشد. اگر تازه با کسی آشنا شده اید، شاید او شما را درک نکند. سعی کنید لبخند گرم و خونگرمی خود را حفظ کنید.