رئیس سازمان بازرگانی استان تهران از تداوم توزیع میوه تنظیم بازاری از روز سوم فروردین ماه سال ۹۰ خبرداد و گفت: بر این اساس، علاوه بر سیب و پرتقال، موز به قیمت ۱۳۰۰ تومان و نارنگی و کیوی نیز در محدوده قیمتی ۹۷۰ تا ۱۱۰۰ تومان عرضه میشود.

به گزارش مهر، عباس قبادی گفت: توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری به همراه موز، کیوی و نارنگی در میادین میوه و تره بار در ایام عید نوروز ۹۰ ادامه خواهد یافت و مردم به راحتی می توانند از میادین، میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران افزود: میوه به وفور و به اندازه نیاز مردم تامین شده و تلاش وزارت بازرگانی این است که در فروردین ۹۰، توزیع میوه با شرایط فعلی ادامه داشته باشد، این درحالی است که میوه بسیار با کیفیت بوده و بررسی‌ها نشانگر رضایت مردم است.

وی تصریح کرد: به مردم پیشنهاد می شود که از میادین میوه و تره بار میوه، گوشت و مرغ خود را تامین کنند، چراکه محصولات با کیفیت و با قیمت مصوب در اختیار آنها قرار می گیرد. البته به دلیل این عرضه، سودجویان اجازه سوء استفاده از مردم را نخواهند یافت و مردم می توانند با خرید از میادین میوه و تره بار، اجازه مانور به گرانفروشان را ندهند.

به گفته قبادی، در کنار سیب و پرتقال تنظیم بازاری، موز به قیمت ۱۳۰۰ تومان و نارنگی و کیوی نیز در محدوده قیمتی ۹۷۰ تا ۱۱۰۰ تومان در اختیار مردم قرار می گیرد.