افکار



در یکی از روستاهای هلند یک خانواده هتلی عحیب با استفاده از ترامواهای قدیمی ساخته اند که منحصر به فرد و هیجان انگیز هستند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ساخت هتل با وسایل عجیب به عنوان یکی از مهمترین راه های جذب مشتری استفاده می شود. در بسیاری از کشور های دنیا برخی با استفاده از وسایلی مانند یخ، پاکت، قفس یا هر وسیله دیگری هتل هایی را درست کرده اند این بار نوبت ترامواها شده است.

در یکی از روستاهای هلند یک خانواده هتلی جالب و عحیب ساخته اند ک در آن اتاق ها همه ترامواهایی هستند که روزی مسافرین را در آلمان یا آمستردام به نقاط مختلف شهر منتقل می کردند اما این روزها خودشان محلی برای استراحت و اقامت شده اند.



شاید به نظر نمی رسد که این اتاق ها راحت باشند اما صاحب این هتل تمام تلاشش را برای درست کردن آن ها کرده است به طوری که اتاق های این هتل همه امکانات را دارند. در این اتاق ها دوش ابگرم، پذیرایی شیک، تخت های نرم و … وجود دارد.

یکی دیگر از نکات این هتل تم هایی است که در آن به کار رفته، هر بخش این هتل تمی از یک کشور دنیامانند ایتالیا، فرانسه و مکزیک است که همه چیز این بخش مربوط به آن کشور است حتی غذاهایی که برای آن اتاق سرو می شود.




کد خبر: 220933