شما هم به جنبش دورکاران بپیوندید

هرکس مخالفت کنه خودم تو دهنش می زنم ! خدائیش دست آقای وزارت کار و دولت و همه اینایی که این دورکاری و می خوان اجرا کنن درد نکنه ، ایول دمشون گرم .

بنده به عنوان یک ایرانی پر کار و سخت کوش و اینا از این طرح ملی و فراملی و غرور آفرین حمایت کرده و مشت و لگد خود حواله آنهایی خواهم کرد که بی توجه به فواید این طرح همش حرف مخالف می زنند و …

با سلام خدمات همه شنوندگان و بینندگان و … چند نکته در مورد دورکاری وجود داره که لازم دیدم به عنوان یه دورکار و طرفدار دورکاری به سمع و نظرتون برسونم؛

بنده موافق دورکاری ام به ۵ دلیل!

۱. تعریف دورکاری؛ یعنی اینکه از دور کار می کنیم، یعنی میریم یه جای دور و کار می کنیم، یعنی لازم نیست اداره باشیم، کار می کنیما ولی از دور، دیگه اداره هم پول چایی و بخاری و بق و اینار و نمی ده، خدائیش برا ما هم خیلی خوبه!

۲. دورکاری یه کانون گرم خانواده و گرم تر شدن اون کمک می کنه، فکر کنین همش خونه ایم و می شینیم ور دل ایال هی گل می گیم و گل می شنویم و هی گل می گیم و گل می شنویم و هی … خلاصه دور همی خوش می گذره، منتهی باید مراقب باشین که زیادی شور نشه، در این زمینه وجود یک همسر مهربان و غر نزن و خلاصه " پا " بسیار ضروری است.

۳. اصلا این دورکاری خیلی خوبه، اگر درست اجرا بشه و هی چوب لای چرخ دولت نذارن به همتون می گم گه وضع هممون چیجوری خوب میشه و حالشو می بریم! آقا شما دورکار شو، بعدش می تونی بری مسافر کشی، اصلا می تونی بری یه جای دیگه هم کار کنی! نهایتش اگه از اداره زنگ زدن می تونی به بچه ها و خانواده بگی که بگن بابام حمومه یا دستشوییه یا الان میاد، یا دستش بنده.

۴. آقا نهایت باید یه اینترنت پر سرعت بگیری، بعدش می تونی ننه بزرگی، مادر جونی، بچه همسایه ای کسی و بگذاری پای کامپیوتر هی چند وقت به چند وقت موس و تکون بده، همین!

۵. میگن اون شغلها و مسئولیت هایی که ارباب رجوع دارند دور کار نمی شن ‍، حالا تا دیر نشده یا یه بلایی سر ارباب رجوع بیارین یا یه جوری انتقالی و تغییر سمت بدین که اصلا چشمتون به ارباب رجوع نیفته، نهایتا فکر کنم بشه یه تعهدی چیزی داد که مثلا شماره موبایلو بدیم به ارباب رجوع زنگ بزنه، ما هم تو مسیر یه سری بهش می زنیم.

خلاصه تا دیر نشده به جنبش دورکاران بپیوندید یهو دیدین پشیمون شدنا!

مرجع:فردا