افکار

" جیکوب اورت " نقاش انگلیسی با سبکی جدید نقاشی های زیبایی را می کشد که هر کدام ماه ها به طول می انجامد او در نقاشی هایش تمام پیکسل بندی ها را به درستی رعایت می کند.

به گزارش افکارنیوز، نقاشی یکی از هنرهایی است که به هر نحوی که انجام شود تازگی در ان دیده می شود. اگر خلاقیت نیز به این تازگی اضافه شود می تواند نقاشی های بی نظر و منحصربه فردی را خلق کند.

" جیکوب اورت " نقاش انگلیسی است که خلاقیتی تازه برای کشیدن پرتره ها پیدا کرده است. او می تواند همه پیکسل های یک نقاشی را جز به جز در تصویر نشان دهد و این دقیقا همان رشته ای است که تا به حال کسی فعالیتی انجام نداده است.

این نقاش ۲۳ ساله با استفاده از خودکار مشکی نقطه به نقطه نقاشی را به گونه ای می کشد که از دور کاملا واضح و تصویری بسیار زیباست اما اگر از نزدیک به آن نگاه کنید تصویر به صورت پیکسل های سیاه و سفیدی به نظر می آید که در مقابل شما قرار گرفته اند. این دقیقا مانند آن است که صورت خود را به یک تلویزیون سیاه و سفید قدیمی بچسبانید.

از آنجایی که این سبک نقاشی کردن به زمان و حوصله بسیاری نیاز دارد جیکوب مجبور است چندین هفته را تنها صرف کشیدن بخشی از تصاویر خود کند و کل نقاشی بیش از دوماه طول می کشد. چرا که هر نقطه نباید با نقطه کناری اش همپوشانی داشته باشد.

این هنر نشان داده است که نقطه ها خیلیهم بی ارزش نیستند چرا که اگر درست به کار روند می تواند به هنری پیچیده تبدیل شود. او قصد دارد نمایشگاهی از این آثارش را به زوی برگزار کند.

کد خبر: 226870