حجتالله محمدیخواه حجتالله محمدیخواه با اعلام این خبر گفت: با پیگیریهای مستمر و جدی شهرداری و شورای شهر كهریزك برای احداث ایستگاه متروی كهریزك، با در اختیار قرار دادن زمین مسیر و زمین ایستگاه توسط كهریزك، اجرای طرح آغاز شد و قرار است در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سال ۹۰ به بهرهبرداری میرسد.
به گزارش برنا، وی افزود: در دو کیلومتر از بخش پایانی مسیر متروی کهریزک که اراضی آن متعلق به حرم مطهر بود با مشکل روبرو شدیم که با پیگیری‌های انجام شده در این ارتباط یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان هزینه بخش پایانی مترو برآورد شد.
محمدیخواه بیان داشت: از هزینه برآورده شده در این ارتباط ۵۰۰ میلیون تومان را فرمانداری و یک میلیارد باقی مانده را شهرداری و شورای شهر کهریزک پرداخت کرد.

رئیس شورای اسلامی کهریزک در ارتباط با تقاطع غیر همسطح جاده اصلی قم، گفت: نخستین ورودی شمالی کهریزک در تقاطع جاده قم با بلوار شهید بهشتی و تقاطع جاده قدیم قم با بلوار ۶۰ متری امام حسین(ع) با پیگیری‌های انجام شده در مرحله فاز نهایی به سر می‌برد و برای مناقصه به شهرداری ارائه داده می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پارکی به مساحت ۲ هکتار در صادق‌آباد احداثشد که در زمین پارک توسط شهرداری کهریزک در اختیار شهردار تهران قرار داده شد.

محمدیخواه با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته افزود: پیگیری احداثو آغاز به کار پارک اختصاصی بانوان، پیگیری‌ لوله‌گذاری انشعاب گاز شهری به حمزه‌آباد و پیگیری راه‌اندازی مراکز فرهنگی، هنری، آموزشی در کهریزک و صادق‌آباد از اقدامات صورت گرفته یکسال اخیر است.

رئیس شورای اسلامی كهریزك صدور مجوز به شهرداری برای احداث ساختمان اداری دو طبقه واحد حوادث غیرمتفرقه و خرید تجهیزات آنها را از دیگر اقدامات كهریزك برشمرد و عنوان كرد: صدور مجوز به شهرداری با اعتبار ۱۲ میلیارد در ارتباط با واگذاری پروژه تكمیل زیرسازی و آسفالت خیابان شهید مدنی اراضی عبدالهكآباد به پیمانكار مربوطه نیز از اقدامات اجرایی شهرداری و شورای شهر كهریزك است.