روزنامه انگلیسی " دیلی تلگراف" نوشت: دفتر تحقیقات پلیس فدرال آمریکا مدارک و اسناد سری مربوط به سقوط بشقاب پرنده دراراضی آمریکا را کشف کرد.

به گزارش برنا، این اسناد و مدارک سری در سایت الکترونیکی متعلق به دفتر تتحقیقات فدرال منتشر شده است. یکی از این اسناد که به سال ۱۹۴۹ بر می گردد، درباره گزارش های یک پلیس و یک فرد نظامی است که از سقوط یک بشقاب پرنده در کوههای شمال شهر " سالت لیک سیتی " ایالت یوتا خبر داده بودند.

بر اساس این تحقیقات، پلیس راهنمایی و رانندگی و نگهبان ارتش که در جای مختلف مشغول انجام وظیفه بودند، در بالای آسمان یک شیء نقره ای رنگی را مشاهده کردند که در نزدیکی این کوهها منفجر شده بود.

اطلاعات و اسناد دیگری که کشف شده بود به فرود تعدادی ازافراد از سفینه های فضایی در شهر روزویلا واقع در ایالت نیو مکزیکو مربوط می شود.

در این اسناد آمده است که در این شهر سه بشقاب پرنده پیدا ش. در توصیف این سه بشقاب پرنده آمده است که هر سه آنها دایره ای شکل بوده و قطر آن حدود ۱۵ متراست.

در این اسناد همچنین آمده است که در هرسه بشقاب پرنده، ۳ موجود شبیه به انسان وجود داشتند که قامت آنها کمتر از یک متر بود و لباسهای فلزی بسیار نازک برتن داشتند.

"غی اوتیل" سرپرست این دفتر تحقیقاتی اعلام کرد که ممکن است در اثر پارازیت یکی ازردارهای قوی آمریکایی این بشقاب پرنده ها سقوط کرده باشند.