به گزارش افکارنیوز، ‌ رئیس پلیس راهور تهران با اعلام آمادگی برای برگزاری جشن مردمی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی گفت: تا این لحظه برای جشن فردا در ورزشگاه آزادی هیچ هماهنگی نشده است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برگزاری جشن مردمی به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی اظهار داشت: پیش‌بینی کامل برای مسائل ترافیکی امشب انجام شده است.

وی ادامه داد: تمام مأموران راهور تهران از ساعت ۱۶ امروز به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و چینش‌ آنها در سطح شهر انجام شده است و تلاش بر این است که اگر تردد و حضور مردم برای برگزاری جشن انجام شد، بتوانیم وضعیت ترافیکی را در بهترین شکل ممکن کنترل کنیم.

رحیمی درباره اعلام مسئولان ورزش برای برگزاری جشن صعود تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی(چهارشنبه شب) خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ هماهنگی از سوی مسئولان ورزشی برای برگزاری جشن صعود در ورزشگاه آزادی صورت نگرفته است.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: مسئولان ورزشی باید بیایند تا درباره برگزاری این جشن صحبت کنند و برنامهریزی لازم صورت گیرد. اگر میخواهند جشن بزرگ صعود برگزار کنند باید هماهنگیهای قبلی را انجام دهند که تا این لحظه این کار صورت نگرفته است.