به گزارش افکارنیوز، دلاورمردان تیم ملی فوتبال ایران باردیگر شادی را به میان مردم وفادار ایران آورده و با صعود مقتدرانه به جام جهانی فوتبال موجب شور شعف بین مردم شدند.

بلافاصله پس از سوت پایان بازی توسط داور چینی دیدار ایران و کره، صدای بوق خودروها در خیابان‌های بوشهر به صدا درآمد و زمانی کمی لازم بود تا موتورسواران و ماشین‌ها با بوق‌های مکرر خود جشن صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را برپا کنند.

جوانان بوشهری با حضور در خیابان‌های اصلی شهر به جشن و پایکوبی پرداخته و یکصدا تیم ملی ایران را تشویق کردند، موتورسواران نیز با در دست داشتن پرچم ایران فضای شهر را به جشن و شادمانی تبدیل کردند.

در این بین نیروی انتظامی نیز برای برقراری نظم و امنیت و روان شدن ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر بوشهر حضور داشت و به نحو مطلوبی ترافیک را مدیریت می‌کرد.

جوانان بوشهری هر کدام با هر وسیله از جمله ماشین، موتور، دوچرخه خود را به خیابان‌های اصلی رسانده و شادی خود را با سایرین تقسیم می‌کردند.

همین چند روز پیش بود که مردم بزرگ ایران با حضور حماسی خود پای صندوقهای رای حماسه سیاسی را رقم زدند و پس از مشخص شدن پیروز انتخابات نیز، هواداران دکتر روحانی به خیابانها آمده و شادی کردند عصر امروز نیز ملی پوشان ایران اسلامی با شکست کره و صعود به جام جهانی باردیگر موجب شادمانی مردم شدند .