به گزارش افکارنیوز، پس از بروز حادثه در شامگاه شنبه که منجر به فوت ۱۲ نفر مرد، زن و کودک در شهرستان دزفول شد امروز پس از تلاش‌های بسیار زیاد تا کنون جنازه ۱۰ نفر از این کشته شدگان از کانال آب خارج شده است.

تلاش‌های گروه‌های مردمی برای بیرون کشیدن اجساد دیگر کشته شدگان در کانال آب این شهرستان همچنان ادامه دارد و مردم در محل این کانال حضوری پررنگ دارند.

بر این اساس، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه دزفول و فرماندار این شهرستان طی بیانیه‌ای مشترک فردا را عزای عمومی اعلام کردند، بیانیه مذکور به شرخ ذیل است.

حادثه دلخراش سقوط یک دستگاه خودرو که موجبات از دست دادن جان ۱۲ نفر از همشهریان عزیزمان گردیده است موجی از غم و اندوه را در جانمان نشاند.

در بخش دیگری از این بیانیه امده است، انسان های پاک و معصوم که فارغ از قید و بند زندگی مظلومانه و غریبانه به دیار حق شتافتند تا داغ هجرانشان سینه های رنجور و شکسته ما را به درد آورد.

در فرازی دیگر از این بیانیه چنین آمده است: اینجانبان ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهرستان دزفول و اهالی روستای قلعه طوق این ضایعه جانگداز را به بازماندگان و عموم بستگانشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای آن سفر کردگان و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان آرزومندیم.

به همین مناسبت روز دوشنبه مورخ ۲۱ مرداد ماه در شهرستان دزفول عزای عمومی اعلام میشود.