جلسه ۴ ساعته با منتخبان شورای شهر

به گزارش افکارنیوز،محمد باقر قالیباف در حاشیه مراسم بهره‌برداری آزمایشی از نیمه جنوبی خط ۳ متروی تهران در پاسخ به این پرسش که تاکنون برنامه‌های برای مدیریت جدید شهرداری تهران ارائه کرده اید، گفت: بنده تجربه گذشته را دارم. روزی که در شورای چهارم بنده را برای ارائه برنامه دعوت کنند مشخصا برنامه های خود را ارائه می کنم.

وی ادامه داد: بنده به صورت غیر رسمی با تمامی اعضای شورای شهر که داوطلب بودند، مذاکراتی داشته‌ام.

شهردار تهران گفت: یک جلسه غیر رسمی با اعضای ۳۱ نفره شورای چهارم شهر تهران که حدود ۴ ساعت به طول انجامید داشته‌ام و در این جلسه بیش از ۲ ساعت از عملکرد شهرداری در سالیان گذشته صحبت کرده و یک ساعت و نیم دیگر اعضای شورا سوالات خود را پرسیدند.

وی بیان کرد: معاونان بنده در جلسات با حضور ۳۱ نفر اعضای شورای شهر حضور داشتند.

قالیباف گفت: بنده گزارش از عملکرد و و ضعیت شهرداری را ارائه کرده ام.

شهردار تهران ادامه داد: شورای چهارم نیز از ۲ جناح اصولگرار و اصلاح طلب تشکیل شده و بنده از دوستان اصلاح طلب نیز درخواست کرده ام به عنوان شهردار جلسه ای د ر خصوص عملکرد شهرداری داشته باشیم و تاکنون پاسخ درخواست بنده را نداده‌اند.

وی گفت: هر نامزد شهرداری تهران برنامه خود را ارائه می دهد و بنده نیز برنامه خود را ارائه می دهم. شهر طرح تفصیلی و برنامه منطبق با طرح ۵ ساله دارد و نمی شود هر کس بر اساس شنیده های خود برنامهای را ارئه دهد و باید برنامهها بر اساس اصول و قواعد مدیریت شهری باشد.