آغاز مراسم تحلیف چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش افکارنیوز،مراسم تحلیف چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، مرتضی تمدن استاندار تهران، فرمانداران تهران، ‌ری و شمیرانات و سایر مسئولان اجرایی در صحن علنی شورای شهر برگزار شد.

نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن ترین و جوان‌ترین عضو شورا تشکیل می‌شود که بر این اساس عباس شیبانی با ۸۲ سن و محسن پیرهادی با ۳۳ سال سن اداره کننده نخستین جلسه شورای دوره چهارم هستند. در جریان این جلسه اعضا به شرح زیر سوگند یاد کرده و آن را امضا می‌کنند:

" من در برابر کلام الله مجید، به خدا متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چار چوب وظائف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم ".

مرتضی تمدن استاندار تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران، محمدباقر قالیباف، حسین طلا رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، نیکنژاد رئیس سازمان تبلیغات استان تهران، حمزه شکیب و رسول خادم دو عضو دوره سوم شورای شهر تا این لحظه در مراسم حضور دارند.