به گزارش افکارنیوز، فردی چند روز گذشته طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ از ربایش فرزندش توسط چهار تن با یک دستگاه خودرو پراید خبرداد.

اکیپی از ماموران آگاهی به همراه عوامل انتظامی شهرستان بروجرد به محل اعزام و در تحقیقات انجام شده پدر فرد ربوده شده به ماموران اعلام‌کرد: فرزندم با یک دستگاه خودروی وانت پیکان در حال تردد داخل شهر بود که یک دستگاه پراید فاقد پلاک با چهار سرنشین در میدان ۴۰ دستگاه اقدام به تعقیب وی کرده‌اند.

وی ادامه‌داد: آدم‌ربایان ضمن توقف خودروی وانت‌ پیکان با استفاده از اسپری، پسرم را از خودرواش پیاده و داخل خودرو پراید سوار کردند.

با توجه به اظهارات پدر شاکی و حساسیت موضوع، دستگیری آدم‌ربایان در دستور کار ماموران قرار گرفت و طرح مهار در سطح استان و استان‌های همجوار به اجرا درآمد.

به نوشته سایت پلیس، پس از گذشت چندین ساعت از وقوع آدم‌ربایی ماموران بروجرد یکی از افراد مرتبط با آدم‌ربایی را در مخفی‌گاهش دستگیر کردند. با بررسی‌های صورت گرفته، یک تن از اعضاء باند آدم‌ربایی طی یک عملیات در استان همدان شناسایی و دستگیر شد.

پس از رهاسازی فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان، وی به آغوش خانواده‌اش برگشت. در تحقیقات صورت گرفته، شخص آدم‌ربا انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کرد.

سردار قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان دراین باره گفت: هوشیاری و عملکرد خوب ماموران از نقاط قوت این عملیات بود که منجر به انجام عملیاتی موفقیتآمیز شد.